Gå til innhold

hva skal jeg velge? canon vs panasonic

Anbefalte innlegg

Hei... tenkte å kjøpe en liten ekstra gave til min samboer. som blir ett kamera...

har null peiling på kamera men har surfet litt rundt på nettet den siste timen, å har falt på 2 stk

Canon digital ixus 950 is

Panasonic lumix DMC-TZ2

maks 2000,- til 2400,-

ok valg?

andre bedre i denne prisklassen?

tenkte å bestille fra pixmania med express, å håpe det kommer til jul..

på forhond takk.

Endret av marama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
står jo 24-48 timer på express..

kan jo alltids stikke innom en butikk her jeg bor. fosen .. lite utvalg + mye dyrere.....

Dersom det er Elitefoto (som mange lokale fotobutikker er), er det ikke sikkert de er dyrere på Fujifilm... Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Er ikke elitefoto hær. så igjennom reklame fra den lokale fotobutikken, de har ikke kamera fra fujifilm..

bestilte ett fujifilm finepix f40 titan på pixmania med express til totalt 2176,- ble noe dyrere med titan istede for silver, mulig det er bortkastet men..så får bare håpe att det ikke tar for lang tid i posten.

så skylder jeg på deg erlingba hvis hun ikke blir fornøyd med kamera. :D

Lenke til kommentar
så skylder jeg på deg erlingba hvis hun ikke blir fornøyd med kamera. :D
Kameraet blir du nok fornøyd med, men du er ikke garantert å bli fornøyd med Pixmania. Billige ja, men ikke helt godt vant med norske forbrukerregler, og er vanskelige å ha med å gjøre på reklamasjoner (les brukererfaringer i webshop-guiden). Opererer fra Frankrike, og selger utelukkende EU-modeller, som mange norske importører ikke vil ha noe med å gjøre.
Lenke til kommentar
står jo 24-48 timer på express..

kan jo alltids stikke innom en butikk her jeg bor. fosen .. lite utvalg + mye dyrere.....

tenkte kanskje det skulle gå hvis jeg la inn bestillingen i kvell.

Det er juletider nå, og posten har ekstremt mye å gjøre, så selv om du bestiller med timexpress, så tviler jeg på at den kommer hjem til deg i løpet av 24-48 timer uansett.

Lenke til kommentar
Det er juletider nå, og posten har ekstremt mye å gjøre, så selv om du bestiller med timexpress, så tviler jeg på at den kommer hjem til deg i løpet av 24-48 timer uansett.

Det som bør bekymre enda mer er om nettbutikken får pakket og levert varen til posten i løpet av rimelig tid.

Så det er nok butikk som gjelder nå.

Tom

Lenke til kommentar

i går åpnet samboeren min en pakke som hun hadde ønsket seg... i den lå det ett fujifilm kamera :grin: ..

den kom på døren i 11-12 tiden på julaften..... så pixmania kan vel ikke være så forferdelig som mange skal ha til.....

skal vel være enig i att jeg tok en veldig stor sjanse..

bestilte samme dagen en hd-dvd fra dvd-strax som også kom i posten i går....

mulig jeg har hatt flaks :grin: ...

opplevde det sammei fjor før jul med en 42"plasma fra netonnet.

Lenke til kommentar

vet ikke om det har noe å si, men gir bestandig beskjed når jeg bestiller på nett att hvis pakken ikke sendes dagen etter bestilling så kan de bare kanselere bestillingen....for att jeg må ha den før da og da, jul/bursdag/bryllup osv.mulig det har en virkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...