CrackaBoi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg skal kjøpe meg TV-kort, og har litt problemer med å velge. Jeg skal selvfølgelig hovedsakelig bruke kortet til å se på TV, men jeg legger også vekt på opptaksfunksjonalitet og bruk av ressurser. Jeg lurer derfor på hva som er det beste valget i prisklassen 500 til 1000kr. Foeløpig har jeg kommet over disse: [*]Terratec Cinergy 400 (ca 500) [*]Terratec Cinergy 600 (ca 900) [*]Hauppauge WinTV GO PCI (ca 500) [*]Hauppauge WinTV Primio TV+FM (ca 1000) [*]Pinnacle Studio PCTV (ca 700) [*]Pinnacle Studio PCTV Pro (ca 900) [*]MSI TV @nywhere Card (ca 500) Jeg kommer høyst sannsynlig til å bruke kortet til å vise TV på min sekundære skjerm. Jeg vil som sagt bruke opptagsfunksjonen mye, både til å ta opp fra TV, kode om klippet og lagre filene, og å ta opp fra spilling på XBOX og PS2. Med andre ord, hvilket av kortene har best opptaktsfunksjon? Og hva er forskjellen på om det er mono eller stereo, kun lyden? Blir det monolyd på opptaket med monokortene da? Ingen fordel Jeg bryr meg foressten ikke om det er radio på kortet eller ikke. En ting til: Jeg har lyst på en god fjernkontroll som evt. kan brukes med WinAMp hvis noen av kortene har det. Tusen takk for all hjelp. Det trenger jeg!! PS: Dere ser specsene mine i signaturen. Jeg kjører WinXP Pro SP1 om det spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå