jojo_ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hei... jeg har kjøpt meg en ipod nano 3gen. jeg har lastet ned et konverterings program og har lagt inn fila i itunes. problemet er at jeg ikke får inn fila på ipoden. noen som vet??? takker for svar.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301461 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Dude.. du er i iTunes.. så trykker du "jojo_'s Ipod" og trykker på kategorien video som du finner på den svære ruta midt på iTunes der du ser alt om iPoden din.. merk av "last over automatisk" eller noe slik og vips.. så ser du ipoden din fylles opp med film.. det ser du på den "baren" nederst i ruta som viser hvor mye musikk, video og slikt det er på ipoden din... Håper dette hjelper ... BTW! Filene dine må være i .mp4-format for å spillest av på iPoden din.. Om dette ikke går kan du trykke her, og lese litt der.. (linken fører deg til en guide der trådstarter mest sannsynlig kan løse problemet) Endret 20. desember 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
jojo_ Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Dude.. du er i iTunes.. så trykker du "jojo_'s Ipod" og trykker på kategorien video som du finner på den svære ruta midt på iTunes der du ser alt om iPoden din.. merk av "last over automatisk" eller noe slik og vips.. så ser du ipoden din fylles opp med film.. det ser du på den "baren" nederst i ruta som viser hvor mye musikk, video og slikt det er på ipoden din... Håper dette hjelper ... BTW! Filene dine må være i .mp4-format for å spillest av på iPoden din.. Om dette ikke går kan du trykke her, og lese litt der.. (linken fører deg til en guide der trådstarter mest sannsynlig kan løse problemet) hei... jeg skjønner ikke om det er jeg eller maskinen som er fu**a... jeg brukte videora ipod converter til å konvertere en AVI fil til mp4, programmet lastet den konverterte filen automatisk inn i itunes. når jeg plugger inn ipoden og klikker på kategorien filmer så haker jeg ut at den skal synkronisere filmer. når jeg da sunkroniserer ipoden så skjer det ingenting, fila ligger fortsatt bare under filmer i itunes. er det noe jeg har oversett, hva kan dette problemet skyldes Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hei... jeg skjønner ikke om det er jeg eller maskinen som er fu**a... ... .. .... er det noe jeg har oversett, hva kan dette problemet skyldes Om du har gjort følgende steg så skal det hvertfall funke: -Konverter filmen -Legg den inn i iTunes -Koble til iPoden -Trykk på iPoden under enheter i iTunes -Hak av ved "synkroniser filmer" og hak av "markerte filmer" -Hak av de filmene du vil ha innpå -Trykk synkroniser -Se på den fordelingen av innholdet ditt nederst i iTunes, og se iPoden din bli fylt opp med filmer -Koble fra iPoden og se om filmene ligger på iPoden. Om det ikke går så send en e-post til apple, evt. gå inn på forumet deres og opprett en tråd der.. Håper det er til hjelp. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gjør som Zulboom sier. Du må konvertere dem først. Har du gjort det? Prøv og formuler emnetittel skikkelig. Vet det er vanskelig når man er sinna, men prøv og hold det inni deg. Lenke til kommentar
jojo_ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hei. takker for svar... jeg fikk det til tilslutt, det viste seg at jeg hadde gjort det rett men det var noe feil med itunes. jeg lasta ned samme versjon en gang til og etter det har allt gått bra... Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hei. takker for svar... jeg fikk det til tilslutt, det viste seg at jeg hadde gjort det rett men det var noe feil med itunes. jeg lasta ned samme versjon en gang til og etter det har allt gått bra... Det var veldig hyggelig å høre! Så endelig kan du bruke iPoden din til det den er laget for.. Nemlig se film, i tilleg til å høre på musikk.. Men: om du har subtitler som .srt-fil ved siden av .avi-fila blir denne subtitlen legge seg automatisk oppå filmen når man konverterer den til .mp4 ..... Just thought I'd mention it .. NB: subtitlen må ha samme fil-navn som film-fila har... Endret 29. desember 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå