tadcomp Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg hørte eller leste en plass at det skal være mulig å sende ubegrenset med SMS gratis via et program på PC, ikke som med f. eks. mother.no at du får 10 gratis i måneden... Har noen andre hørt om dette? :wink: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har hørt om det ja... og testet.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 :o :o Hvilket program da? og hvor kan man finne det? :o :o Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er ikke det easySMS? Men du må bruke et kontant kort som er tomt for penger, ellers koster det penger... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ICQ har jo dette da. Kanskje det du tenkte på? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 www.easysms.no ...bruker det selv nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Husker et gammelt DOS-program som gjorde dette..var vel 97-98, med det samme mobiltlf og sms eksploderte. Der kunne man skrive avsendernummer også, hadde mye artig med det fra PC'n på skolen Hmm skal teste easysms nå..uff. Har ikke penger på kontantkortet, men det er registrert i mitt navn/adresse dah..finner dem ikke kjapt ut at jeg sender gratis og sender regning uansett da? Lenke til kommentar
codec Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har ikke penger på kontantkortet, men det er registrert i mitt navn/adresse dah..finner dem ikke kjapt ut at jeg sender gratis og sender regning uansett da? Så lenge du har kontantkort trenger du ikke være redd for og få regning. Når det gjelder kontantkort så har dem ikke lov til og sende ut regninger. Har selv hatt et registrert net com kort som jeg fikk over 1000kr minus på, men det dukket aldri opp noen regning. Lenke til kommentar
peach Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ingen andre som er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå