universalis Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har en svart og hvit hund, hvor hodet er svart med noe hvitt. Jeg finner det vanskelig å fotografere henne da hodet har en tendes til å bli for mørkt. Er det noen som har tips til meg? Legger ved en link til et bilde av henne. Bildet er ikke redigert. http://picasaweb.google.no/srohmen/Kira201...098826347920706 All hjelp mottas med takk! Ståle Røhmen Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Øk eksponeringen, feks lukkertiden noe. Om du vil prøve å redde de bildene du har kan du justere levels, og kanskje dra litt i Shadows Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vanskelig motiv. I utgangspunktet bør du overeksponere noe, men passe på at lyse områder ikke blir utbrent. Om du i tillegg bruker RAW og gjør litt etterarbeide kan dette blir veldig bra likevel. Jeg kjørte en rask runde med shadow/highlight, levels og curves på bildet ditt. Kom frem en del detaljer selv på en fil med så lav oppløsning som den du hadde lagt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå