nasse222 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fulgte rådet om hvordan jeg skulle komme meg inn i Dismanagement, men videre enn det kommer jeg ikke.. Tenkte jeg skulle dele opp den harddisken eg har til 2 stk istedet for å bare ha 1. Hvordan går jeg frem? Kjører Vista Basic Norsk v. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan ikke partisjonere disken som windows ligger på, gjennom windows sin diskmanager. Du må bruke et annet partisjonerings program. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan ikke partisjonere disken som windows ligger på, gjennom windows sin diskmanager. Du må bruke et annet partisjonerings program. Det stod beskrevet her i Vista forumet hvordan en skulle kunne parsjonere disken :s Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 DU finner litt beskrivelse her: http://www.tech-recipes.com/rx/1593/vista_shrink_partition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå