Gå til innhold

Kritikk på tegnefilm-animasjon

Anbefalte innlegg

Jeg ville prøve noe nytt i Flash CS3, så jeg bestemte meg dermed for å lage en animasjon ved å tegne hvert enkelt bilde. Animasjonen er bare 96 bilder lang, likevel har jeg tegnet cirka 190 forskjellige tegninger fordi det er med flere personer (eller ting) i hvert bilde. Det var litt tidkrevende...

Animasjonen viser ganske enkelt to personer som slåss, skulle du være i tvil. Det jeg tenkte å få til best, var bevegelsene i forhold til hva de gjorde. Personen til høyre brukte jeg også mer tid på enn personen til venstre. Men det skaper jo bare litt kontrast ;)

Versjon 1:

post-77163-1198168634_thumb.jpg

Versjon 6 med to forskjellige bakgrunnsfarger:

post-77163-1198167840_thumb.jpg

post-77163-1198167652_thumb.jpg

Hva synes du om dette her? Si din mening om bakgrunnsfarge, helhetsuttrykk eller lignende ved å klikke på t_reply.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på versjon 1, så står mannen til venstre (eller en annen mann?) opp igjen, og bokser mannen til høyre i skrittet (som er litt barnslig, men som kan være morsomt).

På versjon 6 så blir fyren til høyre drept av en slags grønn laser.

Men det kan jo tolkes annerledes. Anbefales å holde øynene på en plass i bildet hvis det er noe du/dere ikke får med dere, så kanskje det blir sett neste gang. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...