BorN Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ville prøve noe nytt i Flash CS3, så jeg bestemte meg dermed for å lage en animasjon ved å tegne hvert enkelt bilde. Animasjonen er bare 96 bilder lang, likevel har jeg tegnet cirka 190 forskjellige tegninger fordi det er med flere personer (eller ting) i hvert bilde. Det var litt tidkrevende... Animasjonen viser ganske enkelt to personer som slåss, skulle du være i tvil. Det jeg tenkte å få til best, var bevegelsene i forhold til hva de gjorde. Personen til høyre brukte jeg også mer tid på enn personen til venstre. Men det skaper jo bare litt kontrast Versjon 1: Versjon 6 med to forskjellige bakgrunnsfarger: Hva synes du om dette her? Si din mening om bakgrunnsfarge, helhetsuttrykk eller lignende ved å klikke på Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva gjorde fyren på slutten? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis du tenker på versjon 1, så står mannen til venstre (eller en annen mann?) opp igjen, og bokser mannen til høyre i skrittet (som er litt barnslig, men som kan være morsomt). På versjon 6 så blir fyren til høyre drept av en slags grønn laser. Men det kan jo tolkes annerledes. Anbefales å holde øynene på en plass i bildet hvis det er noe du/dere ikke får med dere, så kanskje det blir sett neste gang. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjempekult! Liker spesielt godt måten de dukker opp på Lenke til kommentar
BorN Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jo takk for det! Tidlig du var oppe da. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ikke sovet, det var jo en meteor som var nærme jorden inatt. TU24 som visstnok var ladet av store mengder statisk elektrisitet.. Det var noen teorier om at den vill skape litt action på jorda men det skjedde da altså ikke. Sånn hvis du var interessert Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Syntes dette var bra jeg! Du har vært veldig tålmodig når du har tegnet det frame by frame. Prøv å lag en fight scene hvor du tweener isteden ;D Resultatet kan bli ganske kult om du gjør det riktig! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Pyrellus: Meteorer er tøffe ting. Takk! Bruke Tween for hver bevegelse i en sloss-scene? Det blir en del tweener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå