m-momr Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hey, har win. vista ult. for 2 dager siden kom jeg ikke på nettet, har dualboot med xp som jeg er i nå. -får pinget ut og inn fra PC-en -windows får raportert feil til nettet! -jeg har prøvd og fjernet den oppdateringen som skulle ødelegge, og prøvd og legge til den keyen i registeret som i hovedsak var for win xp sp2. -ingen programmer kommer på nettet -JEG FÅR PORTSCANNET <BEGGE> VEIER MED NMAP !!! min linux server sier at porter er åpne på win vista PC-en -når jeg port scanner ut sier den at arp scan: socket error. finnes ingen system restore datoer uten om i dag (??) ingen programmer eller drivere ble installert dagen/dagen før dette skjedde. står uten spor, takker for alle svar, forstår ingenting. Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vista har jo mange fine sikkerhets muligheter som bare kan forandres som administrator. kan være lurt å sjekke disse. (firewall,virusprog som blokker noe men ikke alt kansje). Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 har prøvd det, kan ikke noen moderatorerer putte denne tråden på forsiden? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 cisco vpn installert? løsning: slett det og virus programmet.. installer cisco igjen vist du trenger det, så installer virus programmet.. åresaken er at det blir kluss med det virtuelle nettverkskortet.. dette kan skje når som helst.. etter 5 min bruk eller etter 1 år bruk.. kommer bare av og til.. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 tviler på at har installert det, hvis ikke det kunnskapsvikt fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå