Goebbels Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 expert har knalltilbud på xbox fra i morgen. 4 spill dvd kit 2 kontroller for 2600 kr.. da kjøper jeg meg en slik en.. Noen forslag om hvilke spill jeg bør bytte til?? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du får vel neppe byttet ut spilla i pakka. Skal du kjøpe med noen flere spill, så er det jo mange gode å velge mellom, men Halo og Splinter Cell bør komme høyt opp på den lista. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Du får vel neppe byttet ut spilla i pakka. jo det får jeg :wink: hmm, har hørt mye bra om splinter cell... kanskje det ja, lurer på et bilspill og et fotballspill også.. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Kan si det sånn.. den pakka er ganske greit tilbud, med tanke på at du får med en ekstra kontroller og dvdkitten.. de spillene bør du vurdere om du har lyst på, selv om de er bedre enn ingen spill.. Hvis du ikke bryr deg no spes om de spillene kan det være like greit å kjøpe en ganske enkel xbox til en tusenlapp mindre.. Og apropos kontroller, hvis du tar den veien jeg foreslår, så anbefaler jeg controller S .. Be om å få kjenne på dem.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Får nok ikke bytta Sega GT og JSRF... De ligger på en CD som er laget kun for å følge med nye xboxer. De andre to spillene er det jo mulig følger med i originalinnpakning da. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Prøv å få tak i Colin McRae 3. Dette er det suverent beste bilspillet til Xbox idag. Lenke til kommentar
Everton Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Fifa 2003 og Halo! Det e dei beste spelå som e til boxen!Amped og rallisport challenge e og klassespel! Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Prøv å få tak i Colin McRae 3. Dette er det suverent beste bilspillet til Xbox idag. :o Og du har spilt halomechassaultSC? CMR3 er da ikke SÅ bra, men absolutt noe du kan hive bort et par døgn på Hvilke spill følger med på expert pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå