Hotel Papa Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Heisann I dag så satt jeg og pappa i bilen mens vi kjørte til Oslo. Vi hørte på Greatest hits med Queen, et dobbel album i "gull" og det tok ikke lange tiden før I want to break free begynte å spille. Anyway, den første soloen som starter rundt 02:05 her: Se filmen hos Youtube Så kommer det store spørsmålet, er det guitar eller er det en synth som spiller der? Jeg mener det er guitar, mens fattern mener det er synth og at det ikke høres sånn ut live osv osv Derfor spør jeg dere, er det synth eller er det guitar? Edit: skjedde det noe med youtube saken der? Jeg kan ikke se bildet Endret 20. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når du skal lage youtube-linker så skal du bare sette ID'en inn i tags, ikke hele URL'en. Jeg har rettet det for deg. Soloen er en synth på originalen, men ble spilt på gitar på konserter. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå