henkeZ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei! Jeg får en feilmelding i Vista når jeg prøver og åpne Adobe Premiere Pro 2.0: "You are not allowed to continue because your account does not have the proper privileges. Please log in using an account with administrator privileges and try again" Dette skjer bare i Vista. Jeg hadde XP før og der gikk alt fint. Hva kan det vere? Jeg har forresten administrator bruker i Vista.. EDIT: Skriveleif. Forresten, håper jeg postet rett nå.. Endret 20. desember 2007 av jhdjupvik Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Jeg får en feilmelding i Vista når jeg prøver og åpne Adobe Premiere Pro 2.0: "You are not allowed to continue because your account does not have the proper privileges. Please log in using an account with administrator privileges and try again" Dette skjer bare i Vista. Jeg hadde XP før og der gikk alt fint. Hva kan det vere? Jeg har forresten administrator bruker i Vista.. EDIT: Skriveleif. Forresten, håper jeg postet rett nå.. Du er ikke administrator i Vista. Høyreklikk og velg "Run as administrator", så funker det tenker jeg. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Takker! Det virket.. Men, hver gang jeg skal starte Premiere Pro, må jeg høgreklikke og klikke på "kjør som administrator da"? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Takker! Det virket.. Men, hver gang jeg skal starte Premiere Pro, må jeg høgreklikke og klikke på "kjør som administrator da"? Ja, det må du nok. PP 2.0 er ikke laget for Vista. Edit: Det vil si at du kan også høyreklikke på snarveien og klikke på Advanced, da kan du krysse av for Run as administrator, så slipper du å høyreklikke hver gang. Men du slipper nok ikke unna UAC-advarselen. Endret 21. desember 2007 av Aqualong Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Funker det å gå inn på eigenskapane til programfila (høgreklikk --> Eigenskaper), og under fana Kompatibilitet hake av for å køyre som admin (nederst i vindauget)? Endret 21. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå