CAT-scan Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hver gang jeg restarter Windows, så settes all skjermkortoverklokking til default i nTUNE... hvorfor det? Jeg setter dem til 630/1000, har prøvd ulike viftesettings manuelt også (men den teksten som skal forklare hva de to vifteknappene må da være byttet om?). Er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nei, får ikke til jeg heller. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Fant det ut rett etter at jeg skrev innlegget. Er bare å lagre en profil, og sette det opp slik at maskinen åpner denne da den starter opp Windows (du kan lage et slags script i en av fanene der). Ikke at dette fungerer så veldig godt heller dog. Er omtrent 50/50 om dette skjer. Hurra for nVIDIA-drivere liksom. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Avinstaller nTune og kjør kun Rivatuner. Still inn ønskede verdier i både clocking og vifte, klikk Bruk og Save, så blir det bra Eller du har kanskje funnet det ut nå? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Er ikke ny nok Rivatuner for driverne jeg brukte tror jeg. Var derfor jeg brukte nTune. Husker ikke helt, var i alle fall en eller annen grunn til at jeg ikke brukte det, ikke min PC, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå