Gjest Guest_meta_* Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg veldig interessert i ei jente på 25, hun er litt sjenert, og det samme er jeg. Jeg vet ikke helt om hun er interessert i meg da, jeg får litt mikset signaler som kanskje henger sammen med at hun er sjenert. Saken er at de 3 siste gangene vi har sett hverandre så har ikke kommunikasjonen vært helt god. Jeg snakker ikke om den muntlige, men om å hilse osv. En av gangene jeg så henne var i en trappeoppgang, hun hadde litt hastverk og jeg pratet med 2 andre. Jeg sa hei til henne men hun sa hei til en av de andre og virket litt overrasket og hastet videre. Den andre gangen var på en eksamen. Da sa vi hei når vi gikk inn i rommet. Etterpå satt hun vendt i min retning (hun satt et stykke foran meg), og tror hun kikket litt på meg, men jeg var ikke helt i flørtemodus og bare kikket en gang på henne fort (blikket hennes sveipet innom meg da). Den tredje gangen var i dag når jeg handlet julegaver i byen. Det var masse folk og jeg så ikke henne, men jeg merket at det var noen som kom mot meg som kikket litt ekstra på meg. Når vedkommende hadde gått forbi snudde jeg meg og er ganske sikker på at det var henne. Dette er kanskje litt teit å spørre om, men tror dere at dette spiller negativt inn (i tilfelle hun liker meg)? Kanskje hun tror jeg ikke er interessert, eller hoven? Jeg bekymrer meg litt fordi det nok blir lenge til jeg ser henne igjen siden hun reiser hjem nå på juleferie. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøv å skaff mobilnummeret hennes, så jobber du videre derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå