enden Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Denne godt voksne skjermen lover bra på papiret, men er den verdt ti store lapper? Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bare èn skjerminngang gjør den uaktuell for min bruk.. Skal man først ha en 30" er det greit å kunne bruke den til mer enn èn ting. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror nok Dell 3008 slår denne lett ja, men så er jo Dell skjermen nyere og bruker bedre panel. enden : Du skal vel teste den nye til Dell også...? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 enden : Du skal vel teste den nye til Dell også...? Ja, erru gæærn! Sitter og tripper og venter på at det blir min tur til å låne pre prod-modellen en kort periode. Jeg har alle intensjoner om å kjøpe 2008 dersom jeg ikke finner noe forferdelig galt med den. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 støtter dvi-inngangen analoge signaler? om den gjør det, så er det ingen vits med D-sub kontakt! Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 TilkoblingsmuligheterPå en så dyr skjerm forventer man en god del tilkoblinger. Samsung velger å være svært så sparsomme på denne modellen, med kun èn DVI-tilkobling. At det ikke er lagt til noen VGA-tilkobling i det hele tatt får en til å lure på om de har problemer med å skalere opp lave oppløsninger. Sammenlignet med nyeste flaggskip fra konkurrent Dell er dette kjedelig. Det går ikke an å sammenlikne 305T med en skjerm som ikke en gang er lansert enda, da 305T ikke lenger er en nylansert modell. Den må heller sammenliknes med Dell 3007WFP-HC, som også kun har én DVI-tilkobling, da disse er fra samme generasjon. Det er et kjent problem at da disse skjermene ble lansert, var skalererne ikke i stand til å skalere bildet i «real-time». På den generasjonen skjermer som kommer nå framover er dette endret. Det som er kritikkverdig på 305T på tilkoblingsiden er at den ikke har støtte for HDCP. Dette har 3007WFP-HC og HPs 30". Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det kan imidlertid definitivt diskuteres om det er verdt prisen å gå for en 30-tommer som dette, spesielt med tanke på at man får tre 24-tommere for samme pris. Du får ikke tre 24-tommere med VA-panel til samme pris. Du kan ikke sammenligne en 30-tommers VA-toppmodell med billige TN-skjermer. Du får høyst to gode 24-tommere for prisen av Samsungs 30-tommer, og det synes jeg ikke er så galt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 men de som er godt over middels opptatt av spill og bildekvalitet bør sannsynligvis se seg om etter noe mndre, hvis ikke størrelsen er nok til å overskygge hurtigheten. Me fant leif Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nei, den har vi ikke sett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, den har vi ikke sett Hehe, god jul Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Selv om 30-tommere ikke akkurat er noe man (vanligvis) kjøper for å spille på, så hadde jeg dog satt veldig pris på om hw.no hadde tatt med en test av input lag når spillegenskapene for en skjerm omtales. Endret 30. desember 2007 av hanigjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå