erlber Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 erlbers diskopprydningsprosjekt går videre: Jeg har en enorm mengde data i mappen C:Documents and SettingsErlend BergeLokale innstillingerTemp Det er snakk om 1,2 GB.... Er dette mye, eller er det noe her som kan slettes? Jeg har bare 20 GB HDD, så det gjelder å spare der det er mulig.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Alt i temp mapper kan slettes. Som navnet sier, så er det bare en midlertidig mappe. F.eks når du pakker opp noen programmer, så legges innstallasjons filene der, og det er ikke alltid programmet sletter de etterpå. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har enda tilgode å se en temp mappe som man ikke kan slette uten at det er fare for maskinen... slenger meg på det SirHartge sier: det 100% trygt å slette innholdet i den temp mappa Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har gjort det utallige ganger selv.. helt safe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Uff, hadde selv rundt 1.5GB der en gang, på systempartisjonen med bare 5GB sammenlagt. uff og uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå