Skogslik Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Sliter med en ting med den ene foten min. Høyre foten. Den har vert urolig på en slags måte i mange år nå, er i låret som om eg ikkje klarer og slappe av med den. Venstre forten er helt i orden men ikkje den andre. Så bare lurer på om noen har hørt om noe slikt før? er litt plagsomt for det tar sin tid og få såve og merker det jo hele dagen ellers og. Ingenting synlig bare at det er noe inni foten der som er uroligt på en måte Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Av og til får jeg er par skjelvinger/ristinger i muskelen på oversiden av låret, men det varer ikek noe lenge og finner det slett ikke ubehagelig, bare litt morsomt. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei Det leses ut som: restless leg syndrom. Sjekk om symptomene passer, og evnt. Oppsøk lege for råd. vaio Endret 20. desember 2007 av Vaio Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har det selv, hele lårmuskelen kan drive å hoppe og skjelve. Er ubehagelig, men helt normalt. Får det så å si bare på kvelden dog.. tror jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Rister ikkje eller noe men er noe som er der dele tiden. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ta å slå alt du har! Hehe! Kanskje det hjelper ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå