Vegard_Haug Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Brutal og blodig ninja-slakt. Se videoen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Oh boy det så fett ut. Eneste var at det virka nesten som om Ryu hadde evig liv (hvertfall i forhold til 1'ern). Uansett så gleder jeg meg som en unge til dette spillet Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 slash slash plasma effekter slash slash Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du tror Ninja Gaiden er et Hack n Slash spill tar du kraftig feil, se VideoReviewen av Ninja Gaiden Sigma på Gametrailers, så får du grundig informasjon om hva slags spill NG er! OT: Gleder meg syyyyyyykt til NGII! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du tror Ninja Gaiden er et Hack n Slash spill tar du kraftig feil, se VideoReviewen av Ninja Gaiden Sigma på Gametrailers, så får du grundig informasjon om hva slags spill NG er! OT: Gleder meg syyyyyyykt til NGII! Seff er NG et hack'n'slash spill, alle utfordringer i spillet går jo ut på å drepe ting(ofte veldig mange av dem). Men vi elsker det, og gleder meg også veldig til NG2. Håper de bruker noe cheats eller noe i denne traileren, da det så litt vel lett ut å slakte tingi forhold til det var i NG1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg