Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger ett ENKELT script til gjestebok ...

Anbefalte innlegg

Trenger ett ENKELT script til gjestebok som man kan tilpasse bakgrunn og layout selv UTEN reklame. Dette må være ett ENKELT script med en lettforklart fremgangsmåte, da jeg ikke er av de aller mest erfarne

Skal helst være så enkelt at man KUN kopierer HTML koden og limer den inn hvor man ønsker den

Kan noen hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne er utrolig simpel. lett og sette opp. følger med "bruksanvisning"  :wink:

Jo, takk for denne, men den var vel ikke særlig tilpassnings vennnlig da, (bestemme bakgrunner og sånn) og ikke har de andre mulighet til å se hva andre har skrevet. Jeg orker rett å slett ikke å gå tilbake til f.eks Bravenet etc. Det må vel være noe bedre alternativer :roll:

Lenke til kommentar

Jo, takk for denne, men den var vel ikke særlig tilpassnings vennnlig da, (bestemme bakgrunner og sånn) og ikke har de andre mulighet til å se hva andre har skrevet. Jeg orker rett å slett ikke å gå tilbake til f.eks Bravenet etc. Det må vel være noe bedre alternativer :roll:

Jo. du kan tilpasse den. hvis du kan litt htlm, åpne gbook.php i wordpad og endre det du vil, hvis det er tillatt av opphavsmannen sef :wink:

Og andre har mulighet til å se innlegg.

så det er en kurant sak.

Lenke til kommentar

Jo. du kan tilpasse den. hvis du kan litt htlm, åpne gbook.php i wordpad og endre det du vil, hvis det er tillatt av opphavsmannen sef :wink:

Og andre har mulighet til å se innlegg.

så det er en kurant sak.

Er dette den samme gjesteboken som du bruker på din egen side ? Hvis ikke, hvor fikk du den du har på hjemmesiden din ifra ??? :o

Lenke til kommentar

Er dette den samme gjesteboken som du bruker på din egen side ? Hvis ikke, hvor fikk du den du har på hjemmesiden din ifra ???  :o

har lett etter den jeg bruker.. og fant den just nu. det er denne jeg bruker..

eneste som er kjipt med den. er at nye innlegg legger seg sist. men det er en smal sak og endre manuelt.

forøvrig utrolig enkel og sette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...