Gå til innhold

Jeg betalte med Visa electron, pengene er borte og nettbutikken sier de ikke har fått noe.

kevinedomm

Anbefalte innlegg

Hei!

Igår bestilte jeg en lcd skjerm til min laptop fra www.laptopscreen1.com

Jeg har Visa Electron, og det stod at siden godtok Visa, så jeg prøvde å betale med Visa der.

Da jeg hadde trykket på Godkjenn stod det at det ikke ble akseptert, osv, så jeg lot bare være.

Idag når jeg gikk til banken var det over 1000 kroner som var borte fra kontoen, selv om jeg ikke har fått noen bekreftelsesmail og jeg har heller ikke hørt noe fra den websjappa.

Har jeg rett og slett blitt lurt?

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare visa som har reservert pengene.

De dukker plutselig opp igjen om noen dager.

Har opplevd dette med NSBs bilettsystem på nettet.

Transaksjon avbrutt, jeg er beløpet fattigere en stund og NSB fikk ingen penger.

Pengene dine er rett og slett reservert av visa så når reservasjonen er opphevet så er pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd noe av det samme og da var feilen hos Visa.

Vær glad du ikke prøvde flere ganger. Det kunne lett bli noen LCD skjermer av det.

Du sjekker vel motagerne av pengene så rask som råd er for å få ro i sjelen?

Ja, og de hadde ikke registrert noenslags betaling fra meg.

Men hvis det er VISA som har gjort feil, hva i allverden kan jeg gjøre for å få pengene tilbake da?

edit: OK perpyro, dette var veldig godt å få høre :)

Men hvor lang tid tok det?

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Det hender fra tid til annen at en transaksjon misslykkes av ukjente grunner hvor kunde har betalt, men firmaet ikke har mottatt noe som helst.

Kontakt banken din og meld fra om at motaker ikke har motatt pengene enda, og at ett eller annet tydeligvis er feil med overføringen.

Lykke til og God Jul!

Lenke til kommentar

Jeg gikk til banken idag og fikk vite at det er ingenting dem kan gjøre for å trekke pengene tilbake på konto, dama mente at beløpet kan ha "slått seg ut", og at de senere vil komme inn på konto igjen, eller at dem er på vei og kommer fram til den nettbutikken og er der rundt nyåret.

God jul til deg også :)

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...