kevinedomm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei! Igår bestilte jeg en lcd skjerm til min laptop fra www.laptopscreen1.com Jeg har Visa Electron, og det stod at siden godtok Visa, så jeg prøvde å betale med Visa der. Da jeg hadde trykket på Godkjenn stod det at det ikke ble akseptert, osv, så jeg lot bare være. Idag når jeg gikk til banken var det over 1000 kroner som var borte fra kontoen, selv om jeg ikke har fått noen bekreftelsesmail og jeg har heller ikke hørt noe fra den websjappa. Har jeg rett og slett blitt lurt? Endret 20. desember 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sto det at pengene var overført til dem? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, men fyren på banken sa at det gikk ut 1060 kroner (190$) igår. Men han kan ikke identifisere hvor de gikk før i morgen sa han.. Lenke til kommentar
reor Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har opplevd noe av det samme og da var feilen hos Visa. Vær glad du ikke prøvde flere ganger. Det kunne lett bli noen LCD skjermer av det. Du sjekker vel motagerne av pengene så rask som råd er for å få ro i sjelen? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er ikke det bare at VISA har reservert pengene for overføring men feilet i kontrollen på om du faktisk har lov til å handle på nett? Skulle vel da bare bli tilbakeført til konto når den rutinen har kjørt gjennom. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er bare visa som har reservert pengene. De dukker plutselig opp igjen om noen dager. Har opplevd dette med NSBs bilettsystem på nettet. Transaksjon avbrutt, jeg er beløpet fattigere en stund og NSB fikk ingen penger. Pengene dine er rett og slett reservert av visa så når reservasjonen er opphevet så er pengene tilbake. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg har opplevd noe av det samme og da var feilen hos Visa.Vær glad du ikke prøvde flere ganger. Det kunne lett bli noen LCD skjermer av det. Du sjekker vel motagerne av pengene så rask som råd er for å få ro i sjelen? Ja, og de hadde ikke registrert noenslags betaling fra meg. Men hvis det er VISA som har gjort feil, hva i allverden kan jeg gjøre for å få pengene tilbake da? edit: OK perpyro, dette var veldig godt å få høre Men hvor lang tid tok det? Endret 20. desember 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Husker desværre ikke men tror det dreide seg om 3-4 dager. I mitt tilfelle ringte jeg NSB for å sjekke om de hadde fått penger hvor de kunne bekrefte at det hadde de ikke fått, men at det var registrert en misslykket transaksjon. Lenke til kommentar
reor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det hender fra tid til annen at en transaksjon misslykkes av ukjente grunner hvor kunde har betalt, men firmaet ikke har mottatt noe som helst. Kontakt banken din og meld fra om at motaker ikke har motatt pengene enda, og at ett eller annet tydeligvis er feil med overføringen. Lykke til og God Jul! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg gikk til banken idag og fikk vite at det er ingenting dem kan gjøre for å trekke pengene tilbake på konto, dama mente at beløpet kan ha "slått seg ut", og at de senere vil komme inn på konto igjen, eller at dem er på vei og kommer fram til den nettbutikken og er der rundt nyåret. God jul til deg også Endret 21. desember 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå