Gå til innhold

Beste LCD for CS 1.6?

taKenzZz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe ny PC, og ønsker også å inkludere en LCD når jeg gjør dette. Jeg skal hovedsaklig bruke PCen til å spille litt 1.6 med klanen min når jeg ikke er opptatt med kompiser eller lekser. Noen som vet hva den beste LCD'en til 1.6 er?

Mvh

Ragnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke så godt LCD markedet fordi jeg rett og slett hater LCD til spilling.

Men anyway, det må i så fall bli en LCD som klarer minst 85 hz (minst 85 bilder i sekundet), har vel kommet 120 hz LCD'er har jeg hørt. Du kan jo sjekke hva de bruker i CPL?

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar
Kan noen gi eksempler på 85-120 Hz LCD'er?

Det jeg tenkte, ingen orker å svare pga. ingen VET noe for sikkert. Mener ikke å høres negativ ut, men når folk snakker om LCD skjermer med 85-120 Hz så sier de bare "google it", noe som IKKE fungerer. Bah, fattig.

Lenke til kommentar

Ein LCD-skjerm fungerer på ein heilt annan måte enn CRT-skjermar, og det blir heilt irrelevant å samanlikne antall Hz bildet har. LCD-skjermar går normalt på 60hz.

Medan ein CRT-skjerm viser biletet sitt ved å "skyte lys" på ei glassflate X antall gonger i sekundet, gir ein LCD-skjerm eit kontinuerlig lys. Derfor vil eit bilete på ein LCD-skjerm alltid vere jevnare enn ein CRT-skjerm, reint lysmessig.

Det du er ute etter for speling er oppdateringsfrekvensen LCD-skjermar kan gi, som typisk blir målt i millisekund. Gode spelskjermar har typisk 6ms eller lavare. Dette er så lite at du legg ikkje merke til det med mindre du er fryktelig, fryktelig kresen på det. Folk flest ville aldri tenkt over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...