krokodille Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg hart nylig kjøpt en golf 3 vr6( 5 dørs ), og nå som det er rundt juletider og jeg har litt penger ( gidder ikke spandere på noen en gave ) lurer jeg på å kjøpe ny stereo... Er egentlig ikke kjempe interresert i maks trøkk lissom, bare det blir pent å høre på! Har kikka litt på komponentsett fra morel.no og hertz... Men har ikke best peil når det gjelder bilstereo, så lurte på om noen der ute med mere erfaring kunne hjulpet meg med å finne hvilke høyttalere jeg burde kjøpe med hvilke forsterkere osv... Jeg skulle gjerne hatt høyttalere til alle 4 dørene (6,5" ), 1 eller 2 stk subber( ettersom hva som trengs ), høytalere til dashbordet ( 4" ), evt. 6x9 til hattehylle og forsterkere til å drive det hele... Har en helt grei pioneer spiller fra før av. Har et budsjett på maks 20 lapper da, håper det går ann å få klemt noe godt inn i bilen for den summen:) ? God jul og godt nyttår ! Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 det beste er vel å kjøpe 4" til dashen og 6,5 til dørene og en diskant til å ha i speilhusene.. dette har jeg i en polo og spiller veldig bra.. høytalere i bakdørene og 6*9 i hattehylla vil ikke være noe særlig vits da lyden blir mer enn god nok forran.. (er jo der du sitter) hvor bor du? er vel bare du som veit hva du vil ha, så prøv å få hørt litt på utstyr før du kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå