Faktum1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei Hvordan får man 6er i engelsk? Jeg går i andre klasse og satser på 6er i skriftlig standpunkt. Jeg har en 5er nå, men jeg vil utvikle tekstene mine, spesielt språket. Er det noen som vet om engelsk sider man kan poste tekstene sine og få bedømming? Eller er noen som har bøker å annbefalle for å skrive bedre engelsk? På forhånd takk Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vet ikke om noen bøker men kan komme med de tipsene jeg kan *Bruk engelske uttrykk/ordtak *Ha med skildringer (person, natur osv) *Ingen skrivefeil Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 *Bli likt av læreren. Det er priceless... Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Anbefales jo selvsagt å lese en del engelske bøker, da kommer du veldig godt inn i skrivemåten og de engelske uttrykkene. Eller se mye film, men dette er ikke like effektivt. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Utrolig enig der Snobjorn, godt sagt. Har du noen triks? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du burde rett og slett bare spørre læreren din om hva som kreves av elevene for å få 6. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Utrolig enig der Snobjorn, godt sagt. Har du noen triks? På forhånd takk Møt blikket til læreren din når han/hun snakker. Nikk litt. Smil når han/hun sier noe "morsomt". Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du burde rett og slett bare spørre læreren din om hva som kreves av elevene for å få 6. Ja, du går bort til læreren: "Hva må jeg gjøre for å få 6 (sex)?" HAHA!!!! Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Les bøker. Mange bøker. Ofte. Hver kveld. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 SE FILMER!! med engelsk tale og evt eng text.. med dette gikk jeg fort fra 2 til 5 i engels på 1,5 år.. det funker som bare F, sier det bare ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå