Gå til innhold

Ghettotilstander i Norges hovedstad!

Anbefalte innlegg

Nå er det en stund siden jeg besøkte Oslo så jeg vet ikke helt hvor stort dette problemet er nå, men når jeg ser dette innslaget på VGD så kan man begynne å lure på om noe er alvorlig galt med hovedstaten.

Prostitusjon, narkomane og økende kriminalitet er noen av grunnene for at jeg har lite interesse av å besøke byen som en gang var en praktfull hovedstad.

Hva kan bli gjort for å redde Oslo fra dette?

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 VG-journalister går ut for å lage en sak om hvor mye prostitusjon det er i Oslo.

Er det virkelig noen som blir overrasket over at de klarer å bli tilbudt sex?

Og hva har disse tilstandene med "Ghetto" å gjøre?

Og når det gjelder prostitusjon generelt: det hadde vel ikke eksistert om det ikke hadde vært en viss etterspørsel ...

Og for stadig flere nordmenn strekker jo ikke de vanlige utgiftene til lenger ...

Lenke til kommentar
3 VG-journalister går ut for å lage en sak om hvor mye prostitusjon det er i Oslo.

Er det virkelig noen som blir overrasket over at de klarer å bli tilbudt sex?

Og hva har disse tilstandene med "Ghetto" å gjøre?

Og når det gjelder prostitusjon generelt: det hadde vel ikke eksistert om det ikke hadde vært en viss etterspørsel ...

Vel.. Folk liker sex i kristiansand og tromsø og, men det er ingen nigerianere der som griper folk i balla og stjeler brillene deres fordi de ikke vil ha "a good time".

Lenke til kommentar
Gi dem minstelønn, obligatorisk legeskjekk og arbeidsmiljølov så skal en se at de forsvinner ved mindre det vil være et marked for sub-par prostituerte. :)

De må vel mest sannsynlig utstyres med pass og identitet også (de nigerianske). Vil tippe en del av de er offer for trafficking.

Lenke til kommentar
Gi dem minstelønn, obligatorisk legeskjekk og arbeidsmiljølov så skal en se at de forsvinner ved mindre det vil være et marked for sub-par prostituerte. :)

De må vel mest sannsynlig utstyres med pass og identitet også (de nigerianske). Vil tippe en del av de er offer for trafficking.

Ja, det er vel nok av ting som kan slåes ned på i det miljøet for å gjøre omstendighetene værre, men politi og politikere har vel for seg en strategi de tror fungerer best til sine hensikter.

Lenke til kommentar

Blir flau over slikt. Karl johan som det fete horestrøket. Nei faen. Om jeg går god og full nedover gata det og ei av de spørr om noe slik så vil det sikkert komme noen mindre hyggelig gloser. Slik er jeg av natur.

Spørr du meg så burde sivile politi det disse rundene som VGtv gjorde og raske med seg den ene hora etter den andre og sende dem ut.

Lenke til kommentar

Man kan ikke akkurat kalle Karl Johansgt for en ghetto. Kvadratmeterprisen er vel litt for høy til det.

Men at det er ghettotilstander i deler av Oslo kan nok stemme. Jeg tenker da på steder i Groruddalen og indre Oslo øst. Men da tenker jeg at ghetto er områder der det bor veldig mange ressurssvake mennesker og det er masse sosiale problemer.

Men herregud, Oslo er da ikke så ille. Husk at media stort skriver negative saker, fordi dårlige nyheter selger best.

Lenke til kommentar
Man kan ikke akkurat kalle Karl Johansgt for en ghetto. Kvadratmeterprisen er vel litt for høy til det.

Men at det er ghettotilstander i deler av Oslo kan nok stemme. Jeg tenker da på steder i Groruddalen og indre Oslo øst. Men da tenker jeg at ghetto er områder der det bor veldig mange ressurssvake mennesker og det er masse sosiale problemer.

Men herregud, Oslo er da ikke så ille. Husk at media stort skriver negative saker, fordi dårlige nyheter selger best.

Det er likevel meget vanskelig å gå karl johan på kvelds/nattestid uten å bli tilbudt stoff og prostituerte. Tilnærmet umulig, faktisk.

Lenke til kommentar

Eg berre spør: kvar er det størst sjanse for å bli tilbydd diverse tvilsome tjenester eller slått ned/rana

Karl Johan eller Groruddalen/ Indre øst?

I Groruddalen kan ein gå trygt ein mørk natt utan å vere redd for verken det eine eller andre. Det kan ikkje seiast om Karl Johan lengre.

Så ja vår paradegate har blitt ei ghettogate med "søppel" flytande over alt, inkludert horer og narkomane

Lenke til kommentar

Og når østeuropeere invisterer i å sende tiggere og kriminelle hit blir jeg det hele bare enda verre. Blir helt kvalm av de stygge feite kjerringene så står og ser påtatt lidende ut for så å dra hjem til det bedritne hjemlandet sitt og leve godt på pengene. Verste er jo at vi faktisk gir dem penger

Lenke til kommentar

Vi har sånne i Tromsø også, var aldri sånn før. "Jeg har ørten syke barn med kreftsvulster og podagra blablabla". Er jo trasig at de må livnære seg sånn, men synes fremdeles ikke noe om det.

Var litt småartig da ei sånn dame ikke ville ta i mot penger en lørdagsnatt. Var en kar som spurte om hun kunne stå stille, så skulle han kaste mynter oppi koppen hennes. Hadde jeg hatt ørten barn med kreftsvulster og podagra, hadde jeg da deluxe tatt i mot, var da ikke rent lite han ville hive i koppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...