held hofftage Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Folk syns reklamer kan være irriterende mens man sitter å se på en spenningsfylt film på f.eks Tv3, hvor det dukker opp reklame hvert 15. min. Men av og til hender det at det kommer noen virkelige morsomme og/eller gode reklamer under reklamepausen. Og her er spørsmålet: Hvilken reklame syns DU er best? Det kan ha vært en som har gått på TVen for flere år siden, eller det kan være blandt dagens reklamer. Jeg syns telekioskens reklamer er de beste- er jo en stund siden sist jeg har sett dem, men dem er så genial at jeg begynner å skratte og rulle på gulvet når jeg ser dem. telekioskens reklamer( er 2 telekiosk-reklamer jeg har sett) handler om en håpløs teit fyr som tror han er så kul også går han til disken og spør kassamannen: " Du- hva er det kuleste du har på denne butikken'a?" Kassamannen tenker lenge og ser seg rundt før han ser på den selvgode kjøpern og smiler : "ehh....deg?" også begynner kjøpern å smile og le og bruker pekefingrene sine som pistoler og lager en liten svak smellelyd med tunga XD! Den andre reklamen kommer samme kjøper og begynner å nynne på en grusom sang og så spør kassamannen : "ehhh......trenger du hjelp?" Så begynner kjøpern å le igjen og gjør de samme stygge handlingene som i første reklame og så slutter han å le, så sier han : "uhm...ja" Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Støttes! Blandt de bedre reklamene jeg har sett på lengre tider. Sendte den til en kompis via msn, fikk tilbake noe som "e skjønt den ikke" ... Må innrømme at jeg lo litt da. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Synes ICA reklamene er litt morsomme:) Og nå i juletider er nidars reklame med Driving home for Christmas veldig koselig;) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Jeg skjønner den ikke, så jeg hater den... Det finnes en radioreklame for clas ohlson som er ganske morsom da:P Det er et par som ligger og sover, og så blir de angrepet av hybelkaninene XD Dårlig forklart, må nesten bare høres Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva med de reklamene til Netcom da? Den med at han fyren koser med hunden sin, men hunden tar labben på mobilen hans, og da ringer mobilen til kjæresten.. Og hu hører alt han sier, og til slutt sier han mannen bare: " Skal vi tisse litt? Skal vi tisse litt sammen?" Lo første gangen, men ikke like mye de andre gangene da Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Jeg skjønner den ikke, så jeg hater den... Du skjønner ikke vg-reklamen? Uhm, det er ikke stort å skjønne. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du skjønner ikke vg-reklamen? Uhm, det er ikke stort å skjønne. Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr? Det er mange fugla-fans og bare noen få enga-fans. Og da ville enga-fansene blitt stille siden de andre er så mange. Så kommer han en fyren og tar helt av slik at de andre holder kjeft. Skjønner? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Forkorta: de er bare 3 stykk så de hakke sjangs, så da er han litt kreativ for å lukke kjeften på dem Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Den er teit likevel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Denne er best Denne er den aller beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Denne er best. Elsker aksenten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Helt enig Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 "Hvorfor legger du juletalerken på pappa?"-reklamen til Ica er jo instant classic. Bare den replikken gjør den til den beste TV-reklamen i lang tid. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr? Det er mange fugla-fans og bare noen få enga-fans. Og da ville enga-fansene blitt stille siden de andre er så mange. Så kommer han en fyren og tar helt av slik at de andre holder kjeft. Skjønner? Hva har det med VG å gjøre? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg syns telekioskens reklamer er de beste- er jo en stund siden sist jeg har sett dem, men dem er så genial at jeg begynner å skratte og rulle på gulvet når jeg ser dem. telekioskens reklamer( er 2 telekiosk-reklamer jeg har sett) handler om en håpløs teit fyr som tror han er så kul også går han til disken og spør kassamannen: " Du- hva er det kuleste du har på denne butikken'a?" Kassamannen tenker lenge og ser seg rundt før han ser på den selvgode kjøpern og smiler : "ehh....deg?" også begynner kjøpern å smile og le og bruker pekefingrene sine som pistoler og lager en liten svak smellelyd med tunga XD! Den andre reklamen kommer samme kjøper og begynner å nynne på en grusom sang og så spør kassamannen : "ehhh......trenger du hjelp?" Så begynner kjøpern å le igjen og gjør de samme stygge handlingene som i første reklame og så slutter han å le, så sier han : "uhm...ja" Helt enig. Digger de Telekiosken-reklamene :!: ! Også: Endret 25. desember 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr? Det er mange fugla-fans og bare noen få enga-fans. Og da ville enga-fansene blitt stille siden de andre er så mange. Så kommer han en fyren og tar helt av slik at de andre holder kjeft. Skjønner? Hva har det med VG å gjøre? Han vil at de skal holde kjeft så han får konsa om vg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Liker den "Stille i fjøset"-reklamen, den er vel for VG: Stille i fjøset, på deg og deg og deg...får folk til å nynne på en Vålerengasang Jeg trodde det var en reklame for Vimenn jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå