VonRappe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Heisann, tok dette bildet i Essaouira i Marokko i sommer. Har croppa det litt, og behanlda det ørlitt i PS. Er litt usikker på hvorfor, men jeg liker bildet selv. Kankjse det er kontrasten mellom den røde murveggen og den blå himmelen? Synes måka ser bra ut, akkurat nok detaljer i det hvite tror jeg, mener å husker at jeg spotmålte lyset på måkebrystet. Hva synes dere? Endret 20. desember 2007 av VonRappe Lenke til kommentar
VonRappe Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ett bilde til, denne gangen tatt i nydelig morgenlys. Måka stakk da jeg kom for nærme, men jeg likte godt hvordan bildet ble likevel =) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det første var ikke noe særlig. Det andre derimot ga meg et veldig positiv overaskelse. Måka er så mye mer spennende med vingende utspent på denne måten fremfor stillestående. Komposisjon kunne tildels vært bedre ved at du hadde fått med deg toppen av vingen, tenker jeg, men rakk vel ikke akkurat å tenke på det. Veldig mye støy på bildene... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det andre var tøft og annerledes. Garantert mye bedre enn noe du ville ha fått om måken hadde blitt sittende. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bilde nr. 2 ble desidert best. Fargene er tilnærmet perfekte! Og måten du fanget motivet på var både annerledes og spennende. Fortsett slik Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Likte ikke bilde 1 noe særlig, litt kjedelig. Bilde nummer to er derimot veldig spennende, interresant utsnitt (...)Veldig mye støy på bildene... Jaha? Litt hard oppskarpning kanskje, men jeg ser ikke støy. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ser temmelig mye støy i bilde 2. Ellers kan du prøve å fjerne vigneteringen oppe i venstre hjørne. Og som tidligere sagt av meg - godt fanget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå