paalrh Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Heisann som en litt eldre gamer ( 20 åra) er det en ting jeg har savnet å finne på nett og det er anbefalinger angående headsett. Jeg går igjennom headsett som det var småkaker. De ender som oftest opp som ødelagt i løpet av 1 år. Av og til 6 måneder eller mindre. Jeg kommer også over headsett hvor kvaliteten på enten mikrofonen eller produktet generelt sett er så ræva at man får lyst til å advare andre om å kjøpe noe slikt. Men skulle satt pris på om dere på hardware tok det på dere å lage en avdeling hvor folk kunne dele erfaringer om headsett eller hvor dere kunne gjøre testing / anbefaling av headsett. Spesielt opp mot lydkvalitet, durabilitet og pris. Endret 20. desember 2007 av paalrh Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Enig. Har hatt samme problem Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei og takk for tipset - det er notert. Et meget bra forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå