Nemesis90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei, mine 8800 GTS ligger på rundt 50 grader i load, og rundt 30-45 i windows, det høres kanskje rart ut, men det er faktisk sant. vel, har et lite spørsmål angående viftene på skjermkortene, jeg kjører da dobble 8800gts i SLI, og det som skjer når jeg justerer viftehastigheten via Expertool, så går den vifta på det ene skjermkortet, fort som f.. mens den andre ser du liksom at ikke går så fort, aner ikke hvorfor.. men den som ikke gir full gass, gjør heller ikke det i windows osv, mens den andre gjør det hele tiden. det kortet jeg har skjermen i, er det jeg er skeptisk til.. lurer på om noen vet hva som kan være feil,eller om det er helt normalt.. dere kan jo ta et titt på dette bildet. så skjønner dere kanskje hva jeg mener . men ja, det lyser også gult på PCI Volten, noe jeg ikke kan skjønne hvorfor.. + at CPU/memory blinker fra grønt til gult... har en splitter ny pc, 750 watt strømforsyning ,og har dobbelt sjekket alle kabler for og se om noe er feil, men fant ingen feil som jeg klarte og se. Endret 20. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
aplus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøv og juster viftene med rivatuner Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 hmm, den versjonen av rivatuner jeg har, lar meg ikke justere noe vifter som jeg vet.. fins det en eldre/nyere versjon? har v2.06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå