Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er nok mange traader om dette allerede. Jeg gjorde et kjapt sok, men fant ikke det jeg saa etter, og saa har jeg litt daarlig tid saa jeg laget en ny traad. Link gjerne til eksisterende traader.. Det jeg lurer paa. Befinner meg naa i Hong Kong og skal hjem til jul. I bagasjen har jeg 3stk dSLR kameraer, 1 PS3, Compactdrive (hdd greie) og en lcd skjerm. Dette er vel noe onkel tollmann ikke er saa glad for ? er det bare aa si at jeg er fotograf og har kjopt to av kameraene i norge, gaa paa gronnt og haape paa det beste eller hvordan er reglene for det ? jeg har naturlig nok liten lyst a gi staten noe som helst Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) 3 nye kamera i bagasjen høres litt voldsomt ut, jeg hadde ikke trodd på deg om du forklarte det slik. Du har ikke noen du resier med som kan pakke ene kameraet for deg da? EDIT: (Jeg er ikke tollbetjent om det ser slik ut fra innlegget mitt ) Endret 20. desember 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vel, det ene hadde jeg med for jeg reiste, saa det er riktignok kjopt i norge. Jeg kjopte to kameraer, ett som jeg skal selge naar jeg kommer tilbake (men hvorfor to er en lang historie...la meg bare si det slik at det kom ut en ny modell like etter jeg kjopte det ene ) Men er det slik at det er en grense paa 6000,- eller noe slikt man kan ta med seg uten aa aa betale til staten for det ? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vel, det ene hadde jeg med for jeg reiste, saa det er riktignok kjopt i norge. Jeg kjopte to kameraer, ett som jeg skal selge naar jeg kommer tilbake (men hvorfor to er en lang historie...la meg bare si det slik at det kom ut en ny modell like etter jeg kjopte det ene ) Men er det slik at det er en grense paa 6000,- eller noe slikt man kan ta med seg uten aa aa betale til staten for det ? jeg reiste fra England en gang med bagasjerommet FULLT av stereo. Jeg ble stoppet i tolla da jeg kom av ferga i Larvik. De var mest opptatt av om jeg hadde alkohol eller narkotika med, så de sa faktisk ikke noe på det PROPPFULLE bagasjerommet mitt. Jeg fikk sjokk.. Det er ekstremsport for nervene, men jeg hadde gått på grønt. Nå er det bare meg, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Gikk på grønnt. Ikke no problem! (bortsett fra at Finnair klarte å sende lcd skjermen til danmark) :=) Så da ble det jul i år også! Endret 24. desember 2007 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå