Gå til innhold

emTube problemer (N95)

agep

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har problemer med programmet emTube (YouTube for s60). emTube virker som et genialt program, men jeg får det ikke til å fungere optimalt. Så og si ingen av videoene jeg har prøvd å spille av har fungert. Jeg har riktignok fått et knippe videor til å spille av og synes det da er rart at ikke de andre lar seg spille av (er ikke alle i det samme formatet?). Jeg får meldingen: "Unknown/unsupported file format!". Noen her som har testet ut emTube og som kan bekrefte/avkrefte problemet mitt? Jeg har forøvrig en N95 med siste firmware

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg har problemer med programmet emTube (YouTube for s60). emTube virker som et genialt program, men jeg får det ikke til å fungere optimalt. Så og si ingen av videoene jeg har prøvd å spille av har fungert. Jeg har riktignok fått et knippe videor til å spille av og synes det da er rart at ikke de andre lar seg spille av (er ikke alle i det samme formatet?). Jeg får meldingen: "Unknown/unsupported file format!". Noen her som har testet ut emTube og som kan bekrefte/avkrefte problemet mitt? Jeg har forøvrig en N95 med siste firmware

Jeg bruker og emTube og er storfornøyd så langt. I tillegg til å faktisk ha Youtube på mobilen så kan jeg endelig spille av lokale .flv filer på en fornuftig måte.

Jeg har ikke opplevd problemet ditt, men det kan ha noe med at Youtube tenker på å prøve seg på nye filformater. Jeg opplever derimot litt hakking på enkelte videoer, men dette har nok med at de enkelte videoene er i en høyere oppløsning enn den som er standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...