RoyInge Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Som tittelen sier så vill jeg ha hjelp fra en person som har gjort det før, siden jeg har erfart hvor følsomme pc deler er. Er det noen der ute som enten bor på Fauske eller i Bodø i Nordland Fylke? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei. Jeg bor i Bodø. Kan nok hjelpe deg. Hva er det du skal ha montert? Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Det er kjøling til cpu og gpu jeg skal montere. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Okei. Hvor bor du? Sender deg nr mitt på pm så kan du ringe meg. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det kaller jeg service Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hehe.. Man må da yte såppas..^^ Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har bestilt gpu blokk, men den kommer ikke før utpå nyåret, gleder meg til å overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå