Footy Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Denne var orginalt postet et annet sted, men den passer vel bedre her: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg henger mye her på forumet. Og de 3 siste dagene har det gått skikkelig skikkelig treigt for meg... vi snakker at det tar 5 min å åpne hvilken som helst side på forumet. Men nå gjorde jeg en rar oppdagelse... Nederst til venstre der man kan velge skin. Skifter jeg skin og tar ALT ANNET ENN "Hardware.no eller Hardware.no Dynamisk" går alt fint og raskt igjen... Hvorfor det? Skulle så gjerne hatt hardware.no skin.. Takk Edit: rettelse, det tar 10-15 minutter å åpne hver side Edit 2: Leif var her Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det høres ut som at du har et lokalt DNS-problem et sted, ting oppfører seg fint og flott her, og jeg har ikke regstrert klager fra andre enda. 10-15 minutter er hvertfall ikke helt bra. Prøv å gå inn på hw.no, og klikk litt rundt. Så bør du få en ide om hva som går tregt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da får Ueland få en klage til av meg. Det skjer en gang i blandt, at selve forumet tar århundrer og åpne. Mens alt annet med nett virker i mens, altså andre nettsider, msn o.l. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 I prisguiden kan det gå 10-15 sekunder før siden begynner å laste, andre steder er alt så raskt som det skal være. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg