jeg_lyver_mye Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Noen ganger... når jeg kan være veldig gira i et spill... føles det ut som alt går fryktelig fort! Alt! Folkene beveger seg lynkjapt, men jeg vet det går like "tregt". Samtidig når de snakker syntes jeg de snakker så forferdelig fort! Det hender ganske sjeldent, men når det skjer er det veldig ubehagelig. Er ikke trøtt når det skjer eller stressa, egentlig. Jeg tror jeg blir gira av ting føles så fort noen ganger. Men så... hører jeg en sånn radiomann i hodet! En som snakker fort hele tiden! Det kan være veldig forstyrrende når jeg spiller!!! Han snakker! Altså, er som jeg sier det selv! Er sååå vansklig å forklare! Det går sååå fort når han snakker. Og alt skjer i hodet! Jeg sier det ikke, men snakker liksom til meg selv i hodet! Får ikke stoppa det! Høres ut som en stressa P4 reporter som skyndter seg å forteller været mens jeg liksom spiller CS . Flere opplever dette noen ganger? Hva gjør man når man får dette? Jeg bruker å bare avslutte, hjelper... gir seg etter noen minutter da. Takk for hjelp, råd og tips! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) går du på noe eller? tips: drikk mere kaffe. slå til deg sjøl litt forsiktig eller hardt om du liker det. gjøre lit gynmastikk feks pushups. Endret 20. desember 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det du beskriver er helt vanlig, selv om ikke alle opplever det. Det er ingenting i veien med deg, men jeg skjønner at det kan være irriterende. Prøv å roe deg selv ned ved å puste godt og dypt, og ta pauser fra spillingen. Hører du stemmer kun når du blir oppstemt i spill? Det er veldig mange som ikke er klar over det, men å høre stemmer i enkelte sammenhenger er 100 % normalt. froZZo: Du foreslår at man skal drikke kaffe når man allerede føler seg for speeda? Hva slags idiotisk logikk er det? Det er som å tipse en sløv zombie om å spise valium. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Kun når jeg spiller spill ja, kun da. Jeg har også begynt å lure på om det er noe spessielt jeg gjør når det skjer, spist noe spessielt el. hvem vet! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg har også hatt det sånn at noen gang føles det som om alt går ekstremt fort selv om jeg veit at det er likt som det alltid er. Men skjer oftere at jeg syns ting går så sakte. folk går sakte, prater sakte osv osv. skjer egentlig alt for ofte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg har også hatt det sånn at noen gang føles det som om alt går ekstremt fort selv om jeg veit at det er likt som det alltid er.Men skjer oftere at jeg syns ting går så sakte. folk går sakte, prater sakte osv osv. skjer egentlig alt for ofte Akkurat den tilstanden hvor alt oppfattes som at det går saktere, klarer jeg å sette meg selv i med tankekraft, under gitte forutsetninger. Det er egentlig ganske gøy. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 En ting: What have you been smokin'? no offence Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nei! Hehe! Men... det med sakte må jo være bedre da! Kanskje få følelsen av å se ting FØR det på en måte skjer. Jeg scorer faktisk veldig bra i spill når jeg får dette! Kanskje bedre enn vanlig! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ting skjer ikke saktere, det er bare din oppfattelse av det som er annerledes. Det er godt mulig at du scorer bedre i spill, for man har jo en tendens til å bli mer fokusert når ting virker som det går saktere. Lenke til kommentar
kebab123 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er bare din tidsoppfatning som endres. Er nok også umulig å si hvorfor dette skjer, men alle har sine trekk. Hvis du ikke beveger deg nok kan dette også ha noe med det å gjøre siden hjernen går i 100 hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå