MDCCLXXVI Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Heisann! Var ute å tok noen bilder forleden. Prøver meg på en ny rettning når det gjelder etterarbeid i lightroom og photoshop. Er jeg inne på noe eller blir det too much? Ikke alle detaljene synes i og med at bildene er krympet såpass mye. Høyere oppløsning kan ordnes om det skulle være av interesse for noen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit: La til to high res versjoner. Endret 20. desember 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg likte disse.. kom i jule stemning.. synd det ikke er hvit jul lengre her jeg bor:/ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Likte bildet med traktoren veldig godt, ga en kar i USA en følelse av Norge. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan hende det bare er meg, men jeg synes alle bildene så litt uklare ut, som om det er tykk tåke på stedet da du tok bildene? Var liksom ikke så klare som jeg ville ha hatt dem. Forøvrig likte jeg de to nederste bildene best, og traktorbildet aller best. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De var oveksponert. Ellers fine. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Kan hende det bare er meg, men jeg synes alle bildene så litt uklare ut, som om det er tykk tåke på stedet da du tok bildene? Var liksom ikke så klare som jeg ville ha hatt dem. Forøvrig likte jeg de to nederste bildene best, og traktorbildet aller best. Jeg har gjort de "uklare" med hensikt. Fjernet mesteparten av kontrasten i bildene, og utforsket split toning samt andre fargekalibreringsmetoder i lightroom. @supahfly: Vet at de er en smule overeksponert i sky-området, men bildene ble tatt i motlys, så det var vanskelig å unngå. Gjorde mitt beste for å tone ned de hviteste områdene. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 det øverste og de to nederste var kult komponert. jeg likte tåken og uklarheten, men bilderedigeringen fungerte bare på den nederste, hvis det var den uten traktor. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Likte stilen ! Men syntes ikke det passet med det grønne skjæret du hadde i mange av bildene Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Ganske spennende hvordan det hvite landskapet får det til å se ut som om bildet er invertert, eller et IR-foto, men at du har elementer (slik som traktoren) som avkrefter dette. Endret 21. desember 2007 av mrbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå