ChalStye Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 psu: Enermax eg365p-ve Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er litt usikker på akkurat den PSUn, men generelt sett kan du: *Sette vifta på lavere volt, f. eks 7V ved å bytte om på hvor vifta er kobla til. (En ledning mot rød og en mot gul på en molex kontakt). *Eller du kan bytte ut vifta med en som er mer stillegående, ei 12db Papst vifte kanskje? *Er du heldig kan du bare flytte temperatursensoren i PSU til et kaldere sted slik at vifta automatisk kjøres saktere. *Gummi i viftas skruefester slik at vibrasjonsstøy minskes *Dempningsmatter i hele kabinettet. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Eller du kan prøve denne:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2205 Noen som har erfaring med denne "tingen" ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Den er jo dyr da, hadde sikkert vært billigere å kjøpe ny, men det vil jeg ikke så kan noen anbefale noen realtivt lydløse vifter (ikke 12 db papst har hørt at de dasser psuèn) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 "dasser psuèn"? Javel? Du kan jo prøve noen billige Coolemastervifter på komplett da. 68,- per stk eller no. Sett dem så på 7V så bråker dem utrolig lite. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Du kan jo vurdere å bytte ut de skroti dritt høytallerne dine med noen som er av litt høyere kvalitet som klarer å overdøve viftene. Eller så kan du investere i noen gode ørepropper, sånn som jeg har gjort Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 ja men jeg sover med pc`n på og jeg vil helst sove i stillhet. om dagen er det ikke noen problem(har et creative 5,1 sett). Med dassa psuèt mente jeg at de ikke kjølte nok så den ble for varm. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Du kan jo sage høl til ei 120mm vifte da. Den lager mindre lyd enn en 80mm når de skal flytte samme mengde luft. Ellers kan du alltids kjøpe lengre kabler for så å stappe PCn inn i et skap eller lignende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå