etoel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) MB: Asus M2N-Sli Deluxe OS: 32 bit Vista home premium CPU: AMD X2 5000+ Har kjørt 8500GT Silent en stund på denne og kom over et billig 8600GT silent. Siden de er såpass like byttet jeg bare kort (hadde seneste nvidia driveren inne), men da jeg bootet og forsøkte å kjøre nvidia installasjone på nytt kom den bare halvveis før den hang. Den timer ut etterhvert, men driveren ble ikke installert. Etter en liten stund dukker det opp en windows update melding om at det finnes nye oppdateringer og dete r driveren til skjermkortet, men også denne feiler på samme måte (tidsavbrudd). Det er svært stor diskaktivitet når den henger - driver installasjonen skal jo gå lynkjapt - den henger i flere minutter. Jeg byttet da tilbake til det gamle kortet, men fikk same leksa der... Har prøvd å avinstallere det VGA kompatible skjermkortet som er i device manager for å fremtvinge en ny scan, men med samme resultat. Har prøvd innimellom å kjøre nvidia driver installasjonen, men får da beskjed om at jeg ikke kjører Vista (?).. Endret 20. desember 2007 av etoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå