heggz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er med Level 43 PSN: Hegga Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg joiner gjerne.. har ikke spilt så mye ennå, men det går fremover PSN ID: Zealow Lenke til kommentar
picpac Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Plass til en kar til eller? Inconell Rank: 50+ (husker ikke hva) Har ikke mic Lenke til kommentar
anders! Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg får ikke opp en eneste server for tiden! Prøvde å koble ps3en rett til modemet utenom routeren men ingen forskjell. Håper virkelig at den patchen kommer snart! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg vil gjerne være med Psn: Mr-Nauz Får ikke spilt noe før 2 juledag. Syntes Seek virker som et greit navn. Er du rank 14 da? PS: Det er viktig at dere legger med Rank, så jeg er sikker på at dere er rank 14+ før jeg legger dere til. Beklager, glemte det. Er i rank 28:) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Kan være med så fort jeg får meg Ps3, COD4 og rank 14! Btw: Ps3 er bestillt! Endret 26. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Bestilte Ps3 i dag fra komplett, var 6 igjen i går, nå er det 1! jeg var heldig og bestilte før det ble tomt! Skal sendes i morgen Endret 26. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er med hvis det er plass Rank: 19 PSN ID: j8rgen Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Da har jeg skaffa ps3 og cod4! Er i rank 20 (tror jeg). PSN: StalkerPrime EDIT: Var det snakk om å lage en side for klanen? Har laget denne siden Clan-BwS.co.nr , har mye erfaring og kunnskap innen side laging. Endret 26. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har lyst å joine clanen.... PSN: Alfarnes Har mic Rank 15 Endret 26. desember 2007 av kake111 Lenke til kommentar
GetLow Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er med:) PSN: ferrari989 lvl 25 mic: ja Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da har jeg skaffa ps3 og cod4! Er i rank 20 (tror jeg). PSN: StalkerPrime EDIT: Var det snakk om å lage en side for klanen? Har laget denne siden www.clan-bws.co.nr , har mye erfaring og kunnskap innen side laging. Hvis du har lyst så hadde det vært flott med nettside til klanen. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 legg meg til: viuldriftking Har headset. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hjulvisp: Skal det være enkelt eller slik som siden jeg linket til? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det bør hvertfall være et forum der, og kanskje en Rooster som det så fint heter(En liste med navn over alle medlemmene) Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hjulvisp: Skal det være enkelt eller slik som siden jeg linket til? Trenger ikke å være noe tidskrevende verk. Lag den sånn som det passer deg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Flott insj. Stalkerprime! Hadde vært flott med en egen side ja, begynner å bli endel medlemmer. beklager at jeg ikke har vært så aktiv her de siste dagene, men det har jo vært jul å alt det der! Skal oppdatere listen nå! EDIT: Listen er oppdatert, og vi teller nå 28 klanmedelmmer inkulsive meg. Jeg tenkte at vi trenger ''offiserer'' som blir gitt visse rettigheter. Hvem disse skal være vet jeg ikke enda, men det må være modne personer som kan endel om klandrift, og/eller forum/hjemmeside. Det vil også bli lagt vekt på dem som har vært med fra starten, selv om denne klanen er helt ny. Endret 27. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Skal jeg legge alle medlemmene til på vennelista eller? Endret 27. desember 2007 av j8rgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå