MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match? Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss var det jeg trodde, men merklig at han som starta clan ikke har lagt meg til da, enda jeg står oppført på den lista hans, kommer vel etterhvert?? Gjør nok det, regner med at han ikke sitter her på forumet 24/7 for å passe på at alle blir med på listen. Men det vi bør er å få en liste med PSN nicks her så vi kan legge hverandre til... det er litt viktig. Eller hva sier du Rasch? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg er med, har rank 16:) PSN: Avokado Endret 22. desember 2007 av pasilac Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ser ut som dette blir en såkalt "venne" klan. Jeg hadde egentlig tenk meg noe mer seriøst, så det hadde kanskje vært en idé at de som ønsker kunne danne et lag som spiller kamper mot andre klaner på ConsoleGaming? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror ikke jeg orker noe seriøst atm, kanskje senere. Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ser ut som dette blir en såkalt "venne" klan. Jeg hadde egentlig tenk meg noe mer seriøst, så det hadde kanskje vært en idé at de som ønsker kunne danne et lag som spiller kamper mot andre klaner på ConsoleGaming? Har akkurat vært i en seriøs klan på RFOM. orker ikke det stresset der. For min del er dette bare for moro... Når det blir seriøst er det lett for å ikke bli moro. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det kan fort bli for mye, men en til to klan kamper i uka kunne jeg godt tenkt meg. Ikke at jeg skal prøve å presse noen, men hvis noen har samme ønske. Endret 23. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Vi kan spille sammen en del, så ser vi hvem som spiller bra sammen, og de kan danne e lag som spiller klankamper. Når det gjelder adding av folk på psn, så har jeg ikke hatt tid enda, da jeg har vært opptatt med arbeid. Liste over medlemmer står på første side i denne tråden, lønner seg å lese den bestandi. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vi kan spille sammen en del, så ser vi hvem som spiller bra sammen, og de kan danne e lag som spiller klankamper. Når det gjelder adding av folk på psn, så har jeg ikke hatt tid enda, da jeg har vært opptatt med arbeid. Liste over medlemmer står på første side i denne tråden, lønner seg å lese den bestandi. Hvis du oppdaterer den lista men psn-id blir det vel lettere å legge folk til... Min står i signatur, men jeg har i alle fall hjulvisp der fra før. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Lista er oppdatert den. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fikk jeg ikke være med? Ser ikke navnet mitt på første siden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Lista er oppdatert nå. Lenke til kommentar
Manutd4e Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 ANYWAY!¨ Meg og et par andre fra klanen bruker clan taget [seek]. Er det fast klan tag tilnå? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, seek er nå navnet på klanen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kan du sette i første post hvordan taggen skal se ut? F.eks [seek]Mipax seek Mipax /seek/ Mipax du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det blir [seek]så navnet ditt. i Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Du skriver bare ''seek'' i klantag, så dukker ''['' og '']'' automatisk. Lenke til kommentar
Manutd4e Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Til dere som har mic? Hvordan funker den? Noen spesiell knapp man må holde inn for å snakke? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nei, du trenger ikke trykke noen knapp for å snakke. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er jeg med ? Ser ikke meg på lista:S Lenke til kommentar
Orga Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jeg er med jeg og er level 46 prestige mode. PSN:Borz_10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå