Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 sett meg på lista også er me på navnet seek.. Du burde kanskje gi litt mer informasjon? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Er rank 29 Noe mer? Endret 22. desember 2007 av txvz Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 |Da er vi 17 medlemmer så langt! Sikkert ikke alle som er like aktive, men sjangsene for å finne noen å spille med er nok stor nå! Lenke til kommentar
txvz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 er seek fastslått navn? har det noe å si hvordan man skriver det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Syns vi skal skrive det Seek, ikke noe sånn fjortiss sEEk eller SeEk Lenke til kommentar
anders! Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er med jeg også! Blacksky91. Er vel i rank 29 eller 30 Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Kaster meg på her jeg også hvis det er greit? Skulle gjerne hatt noen flere norske å spille med. Er rank 49 atm PSN Jakzen Endret 22. desember 2007 av kongJarle Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det er greit, 2 nye medlemmer som er velkommen! Når det kommer til hvordan det skrives ser jeg helst at det bare skrives med småe bokstaver. Altså; seek Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det går vel greit det. Hvordan blir taggen seendes ut da? [seek] eller (seek) kan man velge sånt i Cod4? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Satte nettopp clantag og fikk det opp som [seek] Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Tror nok det blir [seek] uansett. Har ikke sett noen måte man kan velge dette på, eller noen klannavn med andre tegn enn [ og ] Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Men er det noen andre som opplever at det tar veldig lang tid å komme inn på en match? Det tar jo omtrent 10 minutter og noen ganger lengre å joine et spill. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Varierer veldig for min del men pleier som regel å gå ganske fort. Akkurat nå gikk det veldig lang tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Okei, da blir det [seek] da eller`? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Forslaget "Seek" virker veldig bra. Vi bør satse på det. Håper flere er med å satser på det forslaget! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir det noen poll eller`? Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Varierer veldig for min del men pleier som regel å gå ganske fort. Akkurat nå gikk det veldig lang tid. Jeg får også meldingen "unable to connect to host" hvis jeg prøver å si ja til party invite. Men det er fra folk fra utlandet. gikk bra når jeg prøvde med en svenske. Men det går uansett veldig tregt og joine match, så det blir noen ganger mye venting og mindre spilling, det irriterer meg eller så hadde jeg vært høyere rang ;P BTW jeg går for [seek] Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match? Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match? Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match? Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss var det jeg trodde, men merklig at han som starta clan ikke har lagt meg til da, enda jeg står oppført på den lista hans, kommer vel etterhvert?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå