Ferchie Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tviler på at vi blir å lage klan for flere spill. Virker som om det er vanskelig nok å få samlet klanen som det er. Jeg skal gi det er par dager til, og de som da ikke har registrert seg på siden er ute av klanen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) For min del holder det med CoD4, og jeg er enig i det Klanleder sier Endret 7. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da var jeg inne på forumet også Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem lagde logoen til forumet deres:)? Vi trenger noen til og lage logo til vår klan, og jeg likte logoen deres:p Noen sjans for at denne personen kan lage en logo til en annen COD4 klan og? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå er det på tide vi ordner en skikkelig kamp snart. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Er enig, men jeg har ikke hatt tid eller mulighet til å spille noe særlig i det siste. Sliter med lagg og mye arbeid! Men når jeg flytter inn i egen leilighet er jeg aktiv igjen! Lenke til kommentar
andymaan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tar dere ikke inn flere i klanen ? Jeg er i Level 21 for andre gang! Ekspert på i sniping og M4. Har mic, og liker å ta det særiøst takk for svar Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvordan går det med dere? blir dere eid? er det bare ps3, eller er den noen på 360 også? da vil jeg gjerne utfordre dere med min klan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå