StalkerPrime Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) funker det! Noen som har funnet et theme for forumet? bare si ifra! Skal vi ha en engelsk del av forum og? Endret 1. januar 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Tror ikke en engelsk del er nødvendig enda. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hm, merkelig! Shoutboxen funker ikke Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ikke alt som er på plass enda. Idag skal jeg begynne å bruke forumet for alvor, endelig en normal arbeidsdag! Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hm, merkelig! Shoutboxen funker ikke Ja, jeg prøvde med å skifte farge med en kode, men det bare ødela shoutboxen. Så jeg fjernet koden i dag og økte størrelsen på skriften til nå, så den er på nå. Endret 2. januar 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Si ifra om du skifter web addresse StalkerPrime, vi må innføre regelen om registrering snarest mulig. Om addressen byttes må det bli den endelige. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 "Klanen er nå ferdig å rekrutere i første omgang. De som er på denne listen er medlemmer nå." Pokker, fikk akkurat rank 12 og tenkte jeg skulle vente med å joine til jeg fikk clan tag Stilig hjemmeside forresten. Håper recruitment åpner igjen senere Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Joda da har vi 2 linker til siden! Orginal: www.seek.66ghz.com Add: www.clan-seek.moo.no Lenke til kommentar
picpac Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm, får ikke logget meg inn jeg... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 AnersdD Har dessverre forlatt klanen i og med at han ikke vil ha tid til å spille noe fremover, så jeg gir plassen hans til Orga. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 AnersdD Har dessverre forlatt klanen i og med at han ikke vil ha tid til å spille noe fremover, så jeg gir plassen hans til Orga. Skal på tre måneders ferie til Asia nå Dere får ha lykke til med klanen. Syns det er drit bra at dere virkelig tar initiativ og gjør noe ut av klanen! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 dette er ps3 klan? JA Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når vi har fått rigget oss på ConsoleGaming hadde det vært morro å utfordre en annen norsk klan. Norwegian Riot og Angry Teddy Bears er to norske klaner som vi kan spille mot. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 dette er ps3 klan? Sa du skulle kjøpt PS3 :!: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg får ikke validationmailen fra hjemmesiden når jeg skal registrere meg Skjønner ingenting nå jeg "Fikk mailen nå" Men det står du skal trykke på linken, men det går ikke hos meg :S Endret 5. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Halla Vi skal nok få ordna en Klan kamp straks ja hehe Bra å se en norsk klan Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg tror det er halvparten av medlemmer som ikke er aktiv. Litt merkelig at bare 12 av 28 har registrert seg på siden EDIT: Det hadde vært fett visst vi kunne utvide klanen til andre spill! Slik som UT3, Haze eller andre, måtte selvsagt vært på PS3. Endret 6. januar 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja det hadde vært digg egentlig, så slipper vi og lage ny klan hver eneste gang det kommer et bra online spill. Lenke til kommentar
picpac Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da har jeg logget meg inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå