StalkerPrime Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Takk Bare å registrere! Og det er bare et theme installert på forumet men phphacks har mange templater. Jeg skal fixe det med texten nede, linke forumet og ligge på en shoutbox! Men skjer ikke før i kveld. Endret 30. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det var en bra side, virket ganske gjennomført. Litt småting må fikses og foumet må få et skikkelig skin, når det er gjort kommer det til å bli knall! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Flott side og flott insj stalkerprime! Nå kan vi kanskje endelig få en plass hvor vi kan planlegge litt bedre. Har du lyst å bli offiser? Jeg tenkte å innføre en regel hvor medlemmer er nødt til å registrere seg på forumet, på denne måten blir vi bedre kjent, og vi får bedre oversikt over medlemmer og når vi skal spille sammen. Denne regelen blir nok heller ikke innført før forumet og nettsiden er helt på plass. Endret 31. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er jeg absolutt helt for Rasch! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har registrert meg på forumet nå Lenke til kommentar
txvz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 har registrert meg på forumet men valideringsmailen min på siden funker ikke.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Min funka heller ikke når jeg skulle registrer meg på hovedsiden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Tror bare det er snakk om startproblemer. Forsiden er nå oppdatert enda en gang, forhåpentligvis for siste også! Lenke til kommentar
Orga Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror bare det er snakk om startproblemer. Forsiden er nå oppdatert enda en gang, forhåpentligvis for siste også! Rasch kan du legge på lista. Psn Borz_10 level 47 prestige mode 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tror bare det er snakk om startproblemer. Forsiden er nå oppdatert enda en gang, forhåpentligvis for siste også! Rasch kan du legge på lista. Psn Borz_10 level 47 prestige mode 3 Sry, vi vil ikke ha flere medlemmer for nå, men kommer nok til og åpne for flere senere Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Orga: beklager men rekruteringen er over! Hva mener du med prestisje mode 3 egentlig? Endret 1. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Orga Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Orga: beklager men rekruteringen er over! Hva mener du med prestisje mode 3 egentlig? prestige mode level 3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Men hvordan kan du være lvl 47 prestisje lvl 3? Du levler opp til level 55, så kan du velge om du vil starte på prestige. Lenke til kommentar
Orga Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men hvordan kan du være lvl 47 prestisje lvl 3? Du levler opp til level 55, så kan du velge om du vil starte på prestige. Ja, du levler opp til 55, så velger du prestige mode jeg har gjort det tre ganger nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Omg. Spilt endel du da? ^^ Er det sånn at du må opp til lvl 55 hver gang for å nå prestige lvl 2,3 osv eller? Lenke til kommentar
Orga Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Omg. Spilt endel du da? ^^ Er det sånn at du må opp til lvl 55 hver gang for å nå prestige lvl 2,3 osv eller? Hehe har hatt mye fri i det siste. ja du må levle opp til 55, hver gang du skal ta prestige mode 1,2,3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Okay, da funker det på en helt annen måte enn jeg hadde trodd! Jeg er ikke nådd prestige nivå 1 enda. Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om noen trekker seg eller blir kjippa ut fra klanen, stiller jeg omgående:) (Rank 55 og spiller daglig) Svein Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Det er notert diosyris! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Foreslår at vi registrer et moo.no domene. Da blir adressen til siden feks www.seek.moo.no Det er gratis og gjøres veldig enkelt på www.moo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå