DeeJayVZ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei ! Jeg er helt ny bruker av disse siden. Ramla tilfeldig innom og har lest masse tester av forskjellige digitalkameraer. Jeg lurer veldig på hvilket jeg bør velge. Det viktigste for meg er at det er kompakt, tar bra bilder uansett forhold når man kjører på "grønn bølge" da jeg er helt uerfaren med instillinger av hastighet, blenderåpning osv. Men det bør oxo ha muligheter for å kunne justeres manuelt etthvert som man opparbeider seg erfaring. Jeg har kikket nøye på følgende modeller: Canon PowerShot G3 Olympus Camedia C5050 Er det andre kameraer i nevnte prisklasse som bør vurderes ? I tilfelle, hvorfor ? Og i tilfelle ingen av de ovennevnte modeller er å anbefale vil jeg gjerne at dere begrunner hvorfor ikke ? På forhånd, Tusen takk for alle bidrag Mvh DeeJayVZ Lenke til kommentar
rogers Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Du skriver at det skal være kompakt. Hverken G3 eller C5050 stiller i kompaktklassen. De er begge to litt for klumpete, men hvis du kan leve med det så er begge to utmerkede kamera. Alternativt bør du se på Canon S45 som er mindre, men som fortsatt har mulighet for manuelle instillinger. Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå