Gå til innhold

Guitar Hero III- problem med gitaren


Gotham

Anbefalte innlegg

OffT: Fikk etter mye om å men idag kjøpt Guitar Hero III. Bestilte først fra cdon.com, men når pakken kom idag så ligger det faen meg en Ps2 versjon isteden. Argh.

Jeg prøvde da og bytte den på elkjøp(!), gikk nesten. Men det endte med at jeg kjøpte GH der på elkjøp isteden.

 

OnT:

 

Det er et problem med gitaren. Av og til så bare slutter rød, gul og blå knapp å fungere. Jeg har spilt ca 30 forskjellige sanger, og på Rock you like a hurricane(hard) og Ruby(medium, ikke på hard) så skjer dette i perioder på ca 20-30 sekund midt i sangene.

Noen andre som har opplevd problemer? Kommer det noen oppdatering snart eller? Virker jo som om probl. kan ligge i sangene, siden det kun skjer på enkelte sanger og i ulike vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde problemer med at den gule knappen ikke ville reagere når jeg trykket den inn, så jeg tok av halsen å blåste nedi der du fester den, er ikke sikker på om det har så mye å si eller ikke, men den funkett i verfall de 2 dagene jeg hadde den. Før jeg gikk å byttet den, orket ikke tanken på at den skulle bli verre og verre med tiden, så jeg gikk ned på platekompaniet å byttet den inn og fikk en ny gitar. Han jeg byttet den hos sa at han hadde hatt flere kunder som har hatt samme problem, og at det mest sannynelig skyldes at halsen ikke sitter helt fast, slik som den burde gjøre.

Lenke til kommentar
Ser veldig artig ut.

 

Bestilte en gitar fra cdon.com her om dagen. I går kveld fikk jeg en mail om at den var sendt:

 

Det som er levert er følgende:

 

3000794547 1 Xbox 360 - Guitar Hero II

 

Håper vrkelig ikke at de har sendt meg gitar fra toern med tråd. :cry:

 

Fikk akkurat samme mailen, men ta det med ro.. fikk GH3 som forventet:D :D

tipper de har en del trøbbel for tiden ;)

Lenke til kommentar

Eg fekk GHIII akkurat nå i juleprasang, men her også er det som om den grønne knappen ikke fungerer skikkelig. Det er jo helt latterlig at det går an å lage noe med så mye feil på?

 

Er det sånn at man bare skal komme med den ubrukelige gitaren til butikken eller tar de inn hele greia med spillet og det hele?

Lenke til kommentar
Eg fekk GHIII akkurat nå i juleprasang, men her også er det som om den grønne knappen ikke fungerer skikkelig. Det er jo helt latterlig at det går an å lage noe med så mye feil på?

 

Er det sånn at man bare skal komme med den ubrukelige gitaren til butikken eller tar de inn hele greia med spillet og det hele?

 

 

Da jeg leverte inn min gitar, så hadde jeg kun med gitaren og kvitering, fikk ny gitar med en gang, dette var på platekompaniet, men vet ikke hvordan andre butikker gjør det. Men tror ikke du trenger å ta med deg alt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...