Eirik1992 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har tenkt til å kjøpe spill fra playx.no og lurer på om de tar mer en 59kr i porto. Lenke til kommentar
prabu0302 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har tenkt til å kjøpe spill fra playx.no og lurer på om de tar mer en 59kr i porto. ja de gjør de tok moms vertfall på halo 3 spiller mitt med 50 elelr 60 kroner i moms . Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 over 100kr i frakt og moms? Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 lurer på noe annet også en fyr kjøpte Fight night round 3 til 200-250 på coop ops men ser den kun til 399 xbox360 eller det round 2 ? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 har tenkt til å kjøpe spill fra playx.no og lurer på om de tar mer en 59kr i porto. Portoen fra PlayX er kun 59 uansett hvor mye du bestiller. Varer med verdi under 199 sendes fra Danmark og er momsfrie, varer med verdi over 200 er inkludert moms. Det blir altså ikke mer å betale enn kr 59. Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 takker xD Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Siden Playx er i Danmark eller noe sånt, så vil også varer med en verdi på over 200 kr bli tatt opp i tollen. Da får man nok spillet en uke seinere i tillegg til noen kroner ekstra. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Siden Playx er i Danmark eller noe sånt, så vil også varer med en verdi på over 200 kr bli tatt opp i tollen. Da får man nok spillet en uke seinere i tillegg til noen kroner ekstra. Nei og nei og nei. Ikkje hos playX, dette står på sidene deiras: Fraktpriser - Priser Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Siden Playx er i Danmark eller noe sånt, så vil også varer med en verdi på over 200 kr bli tatt opp i tollen. Da får man nok spillet en uke seinere i tillegg til noen kroner ekstra. Nei og nei og nei. Ikkje hos playX, dette står på sidene deiras: Fraktpriser - Priser Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. så kun 59 kroner selv om varen koster mer en 200kr Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Stemmer, kun 59 uansett pris. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da har det i alle fall skjedd noen forandringer siden jeg skulle bestille der. Tror det var Oblivion jeg skulle ha. Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 på cdon 29kr uansett? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 på cdon 29kr uansett? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg bestilte nettopp et pc spill derfra. Der står det at det er på lager i butikken. Under ordrestatus så står det er bestil fra leverandør? Det er noen dager siden jeg bestilte og det står fortsatt det samme i nettbutikken og under ordre på min side. Er dette normalt fra playx? Første gang jeg bestiller der. Irriterer meg litt om en vare som står på lager ikke er det. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 I dag er det 1. nyttårsdag, i går var det nyttårsaften, i forgårs var det søndag, for tre dager siden lørdag. Hvis noen dager siden vil si mindre enn 3 vil jeg anta at spillet ditt ikke er prioritert i helligdagene. Har du bestilt noen dager før dette, er det ikke usannsynlig at spillet er på vei fra leverandør til butikk. Har du bestilt for mellom 5 og 10 dager siden la du kanskje merke til at du bestilte det i jula, og som kjent gjøres det lite arbeid da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Før vart vel alt sendt frå Danmark, derfor kunne du risikere å betale moms på varer over 200 kroner. I dag blir derimot varer som kostar under 200 sendt frå Danmark, momsfritt. Alt som i butikken kostar over 200 er ferdig momsbelagt og sendes frå Norge. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) I dag er det 1. nyttårsdag, i går var det nyttårsaften, i forgårs var det søndag, for tre dager siden lørdag. Hvis noen dager siden vil si mindre enn 3 vil jeg anta at spillet ditt ikke er prioritert i helligdagene. Har du bestilt noen dager før dette, er det ikke usannsynlig at spillet er på vei fra leverandør til butikk. Har du bestilt for mellom 5 og 10 dager siden la du kanskje merke til at du bestilte det i jula, og som kjent gjøres det lite arbeid da. Det var ikke det jeg lurte på. Jeg har ikke forventa å få det sendt. Poenget mitt var at det står at varen er på lager i nettbutikken, mens den står som bestilt fra leverandør på mine sider. Om varen er på lager vil den bli sendt ut relativt kjapt, men om den først må komme fra leverandør kan det fort gå 14 dager ekstra eller mer. Endret 1. januar 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) I dag er det 1. nyttårsdag, i går var det nyttårsaften, i forgårs var det søndag, for tre dager siden lørdag. Hvis noen dager siden vil si mindre enn 3 vil jeg anta at spillet ditt ikke er prioritert i helligdagene. Har du bestilt noen dager før dette, er det ikke usannsynlig at spillet er på vei fra leverandør til butikk. Har du bestilt for mellom 5 og 10 dager siden la du kanskje merke til at du bestilte det i jula, og som kjent gjøres det lite arbeid da. Det var ikke det jeg lurte på. Jeg har ikke forventa å få det sendt. Poenget mitt var at det står at varen er på lager i nettbutikken, mens den står som bestilt fra leverandør på mine sider. Om varen er på lager vil den bli sendt ut relativt kjapt, men om den først må komme fra leverandør kan det fort gå 14 dager ekstra eller mer. Sorry, innlegget mitt ble litt mer krasst enn planlagt, i tillegg til at jeg misforsto deg. Var ikke meningen, har bare lett for å bli irritert over folk som forventer at ting de har bestilt over nett skal komme helst like fort som ting de kjøper i fysiske butikker. Som Zeph skrev, sender PlayX varer med verdi over 200 fra sine partnere i Norge. Antar at spillet ditt har blitt bestilt hos denne leverandøren som sender spillet direkte til deg. Endret 1. januar 2008 av Q-tip Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, det kan kanskje være forklaringa, at det går fra en norsk leverandør siden playx er dansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå