Gå til innhold

Talkmore eller OneCall?

Anbefalte innlegg

Hoi Hoi! Jeg har hatt telenor ringkontant i circa 5 år og vurderer nå å bytte til enten one call eller talkmore.

Synes det er helt greie priser hos talkmore, men onecall ser litt mer overlegne ut syns jeg. 120 ringeminutter og 90 sms per månde gratis? Hva kommer i tillegg til onecall's mobil faktura? Står ikke noe på hjemmeisden deres, men mange som sier at det er et gebyr på 35 per månde? Hva med talkmore da, 250 kr i oppstart og gratis ringetid til andre talkmore kunder.

Hva har dere gått for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontantkort i 5 år - imponerende. Håper det er fordi du er/har vært under 18 ;)

Står ikke noe på hjemmeisden deres, men mange som sier at det er et gebyr på 35 per månde?

De fleste operatører nå til dags har papirfakturagebyr rundt 30-40 kroner. Dette kan du velge selv om du vil betale. Efaktura / Epost-faktura = 0 fakturagebyr - hogging, kverning og maling av regnskog for at du skal få fakturaen din = fakturagebyr.

Enkelt og greit :)

Har dessverre ikke noe løsning på resten av spørsmålet ditt, men både OneCall (eid av Hafslund) og Talkmor (nå kjøpt opp av Telenor) er selskaper som ikke kommer til å ta samme vei som Nutel med det første, så hva du velger må vel bli basert på det det koster for deg. Ta en titt på telepriser.no og regn ut.

Lenke til kommentar

One Call har INGEN minstefakturering så lenge du tar imot fakturaen på mail i stedet for papir. Dette er akkurat likt hos f.eks. NetCom. Gebyr for papirfaktura er blitt helt vanlig.

Hvis du har abonnement fra One Call og ringer under 120 min og sender mindre enn 90 sms per måned, så får du faktisk ingen regning.

-snubbel

Lenke til kommentar

Nettopp fått OneCall på et ekstra abonnement jeg har og overgangen til dem med portering gikk smertefritt. Jeg ønsket sim-kortet sendt til annen adresse enn den folkeregistrerte som ble brukt til kredittsjekk, og dette ble ordnet innen 24 timer etter kontakt med kundeservice på mail. Bare gode erfaringer med dem så langt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...