RBW Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sleit litt med spørsmål 2 men tror jeg fant det riktige svaret. Men fin premie Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spørsmål 2 var en utfordring ja.. håper jeg har svart rett. Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det ligger bilder på nettet som enkelt viser svaret på spm 2. Søk og du skal finne... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spørsmål nr 2 var litt spennende, eneste jeg fant var 250-80 headsets, håper det er det samme som 250. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Disse hadde vært fine å ha til TG Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hehehe de blir stjålet fort fra tyver som har nese for kvalitet, nærmer seg 2 høvdinger det settet her. Super premie Endret 20. desember 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Steike, spørsmål to var en liten hissig gråtass oppfunnet av en ond og lumsk skribent. Av alle de 2500 bildene, så var det vell 2 av de du kunne så vidt skimte hva det stod på DT 250 sine sidebøyler Herlig spørsmål når du må grave litt for å finne ut =) Kunne ikke fått noe hint om hva premien er den 24. vell ? (Mumser i meg en grandiosa) Nam..... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Herlig at Beyerdynamics sider er nede idag da . Og oppgave 2 var utfordrende ja ... men skal nok finne det ut. Hadde vært digg med noen skikkelige hodetelefoner! Forresten, dere burde gjøre sånn at det ikke går an å sende inn svar uten å ha velgt ett svar til hvert spørsmål. Sendte inn 2/3 svar på Akam's julekalender . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå