Gå til innhold

Elitegroup Green 732

SeiGGy

Anbefalte innlegg

For det første litt salgsreklame sjekk prisen hos pcmax før dere kjøper hos multicom, tror dere kan spare en del der.

for det andre jeg har kjøpt denne maskinen selv og er således ikke uhildet i mine uttalelser.

Angående støy. Ja den støyer litt. Jeg er som bruker etterhvert blitt døv for støyen(viftesus) og min far som er litt døvhørt nente det ikke var noen støy.

Alt har godt som smurt når det har gjaldt å ta i bruk tilkoblingsmulighetene. Videre har jeg ikke klart å krasje den eller at den har blitt treg til nå.

Lyden er bra nok den, men for lydfreaker styr unna denne maskinen.

Som desktop-crusher

Det beste jeg har sett til nå i denne priskategorien, MEN stasjonært er etter mitt syn langt bedre.

Ellers kan jeg bare gi mine varmeste anbefalinger til "babyen" min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg var litt nervøs om innleggene etter mitt var negative. Heldigvis var ikke så tilfelle!

Jeg jobber for tida på et prosjekt som foregår på flere steder i Europa og er hjemom heller sjelden. Derfor har jeg allerede bestilt denne fra Multicom før jeg fikk sett noen flere innlegg her. Selv om det er litt dyrere enn Pcmax, har de den på lager (inkl. en 5400rpm-disk jeg ba de bytte ut den originale med) og jeg bør derfor få den til helga når jeg kommer hjem. Jeg jobber for øyeblikket på et mindre pent og mindre spennende sted i England og ettersom jeg antagligvis må bli her en uke eller to til, er det absolutt verdt å betale litt ekstra for å få den før!

Takk til dere som har svart på innlegget mitt her, gleder meg til å få den! Vekt og støy betyr som sagt ikke så mye, så lenge den er i kategorien bærbar og er faktisk såpass billig!

Hilsen ensom ulv, fortapt et sted i England (så det var gledelig å lese at den takler spill bra :))

Lenke til kommentar
noen som vet hvor lang leveringstid det er hos pcmax? så at det også var litt flere muligheter for å bygge etter sitt behov med cpu o.l der.

men de måtte jo bestille alt nesten.

De hadde alt inne da jeg bestilte min. Den ble sendt dagen etter jeg bestilte den, raskt som bare det vil jeg si! Var hos meg tirsdag (bestilt på fredag).

Lenke til kommentar

G550CBB

ECS-G550 m/CD-W+DVD.15"1400x1050 for P4M Bestillingsvare 0 9,250.00

G731CBB

ECS-G731 CD-W+DVD.15"(1024) 400FSB/266SO Bestillingsvare 0 7,400.00

G732CBB

ECS-G732 m/CD-W+DVD.15"1400x1050 533/333 Bestillingsvare 0 8,350.00

står ialefall her at dem må bestille det...så jeg går utifra det? :D

kanskje bare jeg som er uheldig med tiden å kjøpe på eller.no

Lenke til kommentar

Ja, ellers så kanskje jeg hadde litt flaks :)

Men det var spørsmpl om jeg skulle ha P4 2.67ghz, og 60gb 5,4K hdd, men da hadde jeg måttet vente en uke, eller to lengere.. orket ikke vente :wink:

Men det var også ganske stor prisforskjell på 40 og 60 gig da så lenge den var 5.4K, så det er like greit... Men jeg ble tilbudt å oppgradere cpu og hdd senere mot at jeg betalte mellomlegget bare, og det er det ikke alle som tilbyr!

Lenke til kommentar
Når man bestiller fra pcmax hvor man velger cpu, hdd og ram, må man sette det inn selv, eller kommer den ferdig montert?

Det kommer ferdig montert. Jeg var selv usikker på dette da jeg bestilte, så jeg sendte en mail og spurte. Resten av kommunikasjonen gikk via mail, og dette var veldig bra syntes jeg. På denne måten var det mye lettere for meg å velge, og jeg fikk avslag på både cpu, ram, hdd og bæreveske.

Lenke til kommentar
Når man bestiller fra pcmax hvor man velger cpu, hdd og ram, må man sette det inn selv, eller kommer den ferdig montert?

Det kommer ferdig montert. Jeg var selv usikker på dette da jeg bestilte, så jeg sendte en mail og spurte. Resten av kommunikasjonen gikk via mail, og dette var veldig bra syntes jeg. På denne måten var det mye lettere for meg å velge, og jeg fikk avslag på både cpu, ram, hdd og bæreveske.

Det høres bra ut! Tror jeg skal kjøpe meg bærbar snart, siden jeg må i militæret. Har ikke helt funnet ut hva jeg bør kjøpe enda.

Lenke til kommentar

hum..hvordan fikk du avslag? :D

Lenke til kommentar

DEt er en yrkeshemmelighet :lol:

Nei, det var slik at jeg skulle ha litt større hdd og cpu enn det jeg har nå. PCMAX sa først at de hadde det inne, men fant senere ut at de ikke hadde det.

Jeg fikk da spørsmål om å vente 1-2 uker på delene, eller få en bra pris på det jeg nå har kjøpt. Jeg valgte det siste..

Hvis du ser på signaturen min, ser du pcen jeg kjøpte av de. Dette betalte jeg 11.360kr for, med bæreveske inkludert i prisen!

Merk! 1024mb ram! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...