motorsag Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Når jeg prøver å slå av maskinen i win2000 så rebooter den. Eneste måten å få slått av maskinen er å fysisk stenge den med power-knappen. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har hatt samme problemet. Hos meg var det et Jensen ISDN-kort som skapte problemer.....byttet til Dynalink, funker nå Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Du har sikkert installert en eller annen driver som Windows har problemer med. Oppdater driverene en etter en og se om det hjelper. Lenke til kommentar
motorsag Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Ja, jeg har faktisk akkurat kjøpt meg Jensen ISDN-kort. Da er det vel bare å pælme det ut..... Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 08:23, motorsag skrev:Ja, jeg har faktisk akkurat kjøpt meg Jensen ISDN-kort. Da er det vel bare å pælme det ut..... Jensen bør du holde deg LAAAANGT unna.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå