Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror at Canizares kanskje vil hentes opp av en middels god klubb som trenger en keeper med erfaring, og Albelda tror jeg kanskje ender opp i Premier League. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror at Canizares kanskje vil hentes opp av en middels god klubb som trenger en keeper med erfaring Tottenham? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Canizares er 38 og kan kanskje tenke på å legge skoene på hyllen? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er fremdeles god spenst i han, da. Han er utvilsomt en god keeper - alderen tatt i betraktning. Og det er ingen grunn til å gi seg bare fordi fødselsattesten sier han er blitt 38 år. Så lenge han fortsetter å prestere på et akseptabelt nivå, bør han ikke slutte. Lenke til kommentar
sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Canizares vet jeg ikke.. men jeg har en følelse avat Albelda ender i liveprooldrakta. Rafa Likte han svært godt når han var i Valencia og han er hva vi trenger, en god Backup. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Canizares vet jeg ikke..men jeg har en følelse avat Albelda ender i liveprooldrakta. Rafa Likte han svært godt når han var i Valencia og han er hva vi trenger, en god Backup. Jeg håper du tuller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå