sandalH Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei. Første gang jeg kobla til PC-en og pc-suite gikk alt ferfekt, og jeg fikk overført filer til mobilen som bare det. Nå derimot, andre(++) gang jeg prøver sliter jeg veldig. Når jeg kobler til PC-en hører jeg den vanlige "sprettopp lyden for usb", men ingenting mer skjer. Nå sitter jeg ganske fast.. Noen som er snille og hjelper meg? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 * Sjekk device manager på system properties (egenskaper på min datamaskin) - sjekk at ingen enheter har gult utropstegn, altså mangler driver. * bruk samme usbport som du gjorde når du koblet den til første gangen. har opplevd at pcsuite er ganske sær på akkurat dette. måtte selv opprette en ny tilkobling i programmet når jeg bytta usbport. lykke til Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 * Sjekk device manager på system properties (egenskaper på min datamaskin) - sjekk at ingen enheter har gult utropstegn, altså mangler driver.* bruk samme usbport som du gjorde når du koblet den til første gangen. har opplevd at pcsuite er ganske sær på akkurat dette. måtte selv opprette en ny tilkobling i programmet når jeg bytta usbport. lykke til takk for svar, men det fungerer fortsatt ikke.. Utrolig irriterende.. Det virka så godt den ene gangen.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Reinstaller/reparer PCSuite... Endret 24. desember 2007 av DTS Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Reinstaller/reparer PCSuite... Er PC-en det er noe galt med. Får bare nøye meg med mamma's laptop tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå